گروه سینمای خبرگزاری هنر ایران: ابوالفضل همراه بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص شهادت آیت‌الله رئیسی به هنرآنلاین گفت: انا الله و انا علیه راجعون. به نوبه خودم به ملت شریف ایران و مقام معظم رهبری و خانواده حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهانشان تسلیت عرض می‌کنم. اتفاق بسیار جانسوزی است.

 

وی ادامه داد: همه ایرانیان در این غم متاثرند. منتهی نکته مثبتی در این مصیبت است. حاج قاسم سلیمانی رضوان الله علیه یک جمله معروف دارند که گفته‌اند شرط شهید شدن، شهید بودن است. قطعا جناب آقای رئیسی در طول زندگی بابرکتی که داشتند اقدامات بسیار مثبت و خوبی داشتند که منجر به بر تن کردن رخت شایسته و زیبای شهادت شد.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: به عنوان عضو کوچکی از خانواده هنر اعلام می‌کنم قطعا راه، اندیشه و تفکر این شهید بزرگوار و همراهانشان ادامه خواهد داشت و ان‌شاءالله تمامی مسئولین و عزیزانی که در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند زندگی شهید جمهور را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

وی در پایان اضافه کرد: امیدواریم بدنه دولت بتوانند به طور شایسته و بایسته‌ای از تجربیات ایشان برای خدمت به مردم استفاده کنند  در یک جمله جناب رئیسی به تمام معنا شهید خدمت بودند.