گروه سینما هنرآنلاین: «در آغوش باز» آخرین فیلم بهروز شعیبی در غالب ژانر کمدی درام در چهارمین روز از جشنواره فجر در خانه جشنواره به روی پرده رفت تا در کنار منتقدان و اهالی هنر و رسانه فیلم خود را به چالش نقد بکشاند.

«در آغوش باز» فیلم ایرانی به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی و کارگردانی بهروز شعیبی است که کارگردان در ششمین فیلم خود خانواده را محور داستان خود گرفته است. در کنار شعیبی بازیگرانی هم چون حامد کمیلی،گلاره عباسی، محسن کیایی، شبنم گودرزی، جواد خواجوی، مهدی هاشمی، احترام برومند و حسن معجونی ایفاگر نقش بوده‌اند.

بهروز شعیبی در حاشیه نشست خبری فیلم «در آغوش درخت» در گفتگو با خبرنگار هنر­آنلاین درباره مهم‌ترین فاکتور برای دیده شدن فیلم «در آغوش درخت» گفت: فیلم «در آغوش درخت» برای مخاطبانش بسیار مفرح است و به روابط انسانی می‌پردازد و تلاش دارد تا عشق را به تصویر بکشاند. در یک‌کلام یک فیلم عاشقانه با حال خوب است.

4836586

شعیبی در ارتباط با زیرنویس خارجی فیلم و آینده اکران آن در خارج از کشور گفت: با توجه به بازخورد و استقبال منتقدان و اهالی سینما در این شب، تصور می‌کنم که در آینده اکران خوبی داشته باشیم ولی درعین‌حال برای فروش بین‌الملل هم توجه و نگاه خاصی داریم.

این کارگردان سینمایی در خصوص روند فیلم‌سازی خود و تجربه تم‌های مختلف در عرصه فیلم‌سازی گفت: من در هر فیلم تلاش کرده‌ام تا تجربه مختلفی را آزمایش کنم. جذابیت فیلم‌سازی در شیوه‌های مختلف سبب شده تا هر بار با یک نگاه جدید وارد عرصه فیلم‌سازی شوم و خودم را دربند و گرفتار یک مدل فیلم‌سازی نکرده‌ام.

وی در خصوص ظرفیت جریان سازی جشنواره در آینده سینمای ایران بیان کرد: جشنواره قاعدتاً نقش مهمی در جریان سازی سینمای ایران دارد. و اصول به جشنواره به‌صورت کلان نگاه نمی‌کنم و در هر دوره‌ای برخوردها و اتفاقات متفاوت است. درعین‌حال آنچه مهم است ذات جشنواره است که بسیار بااهمیت است چراکه جشنواره یک وعده‌گاه سالانه میان اهالی هنر و سینما است.

شعیبی در پاسخ به این سؤال که چرا سیر ‌جریان‌سازی سینمایی جشنواره را در طول سال در اکران ها نمی بینیم، توضیح داد: اصولاً قرار نیست هر فیلمی در جشنواره موفق بود در اکران هم موفق باشد و یا حتی برعکس. درعین‌حال بر این امر هم اذعان ندارم که نمی‌تواند این امر هم‌زمان هم اتفاق نیافتد. جشنواره جایگاهی برای نگاه به بخش تخصصی فیلم و ارتباط با لایه‌هایی که ممکن است در اکران عمومی مغفول واقع شود.