به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، این فرهنگسرا در ادامه برنامه‌های خود در حوزه رسانه در ویژه برنامه تخصصی «فیلم و گفتگو»، جلسه نمایش، نقد و بررسی فیلم سینمایی «مامان کوچولو (Petite Maman)» را برگزار می‌کند.

در این برنامه که به همت کانون سینمای ناب این فرهنگسرا برگزار خواهد شد، حسام قاسمی دبیر کانون سینمای ناب به عنوان مجری و بهنام صادقی از مجریان سازمان صداوسیما و مسعود میمی به عنوان منتقدان حضور خواهند داشت.

مامان کوچولو فیلمی داستانی در ژانر درام و فانتزی به کارگردانی سلین سیاما محصول سال ۲۰۲۱ است. این فیلم اولین نمایش خود را در در هفتاد و یکمین جشنواره فیلم بین المللی برلین در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۱ داشت و در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۱ توسط شرکت پیرامید دیستریشن در فرانسه اکران شد. این فیلم هم‌چنین با استقبال گسترده منتقدان روبرو شد.

داستان این فیلم درباره‌ دختر هشت ساله‌ای به نام نلی است که به تازگی مادربزرگ مورد علاقه‌ خود را از دست می‌دهد. او به والدینش کمک می‌کند تا خانه کودکی مادرش را تمیز کنند و در آنجا با دختری همسن و سال خود که در حال ساختن‌ یک خانه درختی در جنگل است، ملاقات می‌کند.

این ویژه برنامه در روز پنجشنبه 27 بهمن از ساعت 16 تا 19 در سالن دکتر یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و عموم مردم برگزار می‌شود.

ویژه برنامه فیلم و گفتگو فرهنگسرای رسانه جلسات منظمی را با حضور علاقه‌مندان در حوزه سینما برگزار کرده و جدیدترین آثار سینمای دنیا را در قالب‌های مستند، داستانی و فیلم کوتاه اکران، نقد و بررسی می‌کند.