به گزارش هنرآنلاین، سجاد نصرالهی‌نسب تهیه‌کننده فیلم سینمایی «در آغوش درخت» در حاشیه اکران این فیلم در رویداد «شب سینمایی سوره» با نمایش آثار جشنواره فجر در حوزه هنری درباره استقبال مخاطبان از این اثر گفت: متاسفانه برخلاف هر سال که فیلم‌های حاضر در بخش مسابقه جشنواره فجر را کامل می‌دیدم، امسال همزمان با شروع جشنواره کار جدیدم در لاهیجان کلید خورد و تنها سه فیلم دیدم. اما از دوستان و حتی کسانی که ما را نمی‌شناختند، بازخورد خوبی گرفتم. 

وی ادامه داد: من جدا از بحث کسب سیمرغ و فضاهایی این چنین که برخی از فیلمسازان به دنبال آن هستند، دوست داشتم کار دیده و مخاطب با آن همراه شود و حس خوب بگیرد. همچنین تاثیر اجتماعی اثر مدنظرمان بود که خوشبختانه از آن استقبال شد و اتفاقی که می‌خواستیم، رخ داده است. 

تهیه‌کننده «در آغوش درخت» درباره علت انتخاب بابک لطفی خواجه‌پاشا برای کارگردانی  مطرح کرد: هم در «موقعیت مهدی» که ایشان دستیار هادی حجازی‌فر کارگردان در فاز یک بود هم در این پروژه، انتخاب‌ها دست من نبود و شاید من برای این پروژه‌ها انتخاب شدم. ما برای اکران «موقعیت مهدی» به ارومیه رفته بودیم که بابک لطفی موضوع فیلم را مطرح کرد و از ایشان خواستم طرح را برایم بفرستد. نقطه نظرات خود را با ایشان در میان گذاشتم و از آنجا حجازی‌فر هم در جریان بود، نظرات خود را بیان کرد و در نهایت وارد پروژه شدیم. 

نصرالهی‌نسب در پایان خاطرنشان کرد: موضوع فیلم مرا جذب کرد چراکه درباره اهمیت انسجام خانواده است و به ما یادآوری می‌کند که حواسمان به نعمت خانواده و برکات آن باشد. این اثر همچنین تاثیر بچه‌ها در زندگی را به نمایش گذاشته است و می‌گوید برای گرفتن هر تصمیمی نباید آن‌ها را فراموش کنیم.

فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک لطفی خواجه‌پاشا و تهیه‌کنندگی سجاد نصرالهی‌نسب محصول مشترک سازمان سینمایی سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده است.