به گزارش هنرآنلاین، علیرضا صمدی کارگردان فیلم سینمایی «روایت ناتمام سیما» به تهیه‌کنندگی مجید رضابالا درباره اکران این فیلم در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر گفت: می‌توانم گواه دهم که مخاطب پس از تماشای فیلم ناراضی از سالن بیرون نمی‌آید.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا چند فیلم‌ امسال در جشنواره به موضوع تجاوز به زنان و جنبش «می‌تو» می پردازند، توضیح داد: زمانی که اتفاق مهمی در سطح جامعه بیفتد، در فیلم‌ها هم بازتاب پیدا می‌کند. البته فیلم‌هایی مانند «استاد» و «آه سرد» که در جشنواره امسال هم حضور دارند بیشتر موضوع تجاوز را آسیب‌شناسی می‌کنند و شباهتی با فیلم ما ندارند.

این کارگردان در ادامه خاطرنشان کرد: در سطح جهان هم فیلم‌های بسیاری در زمینه تجاوز و «می‌تو» ساخته شده‌اند و اگر به فیلم‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ نگاه کنیم، متوجه آمار زیاد آن‌ها می‌شویم. در نتیجه این مسئله در کشور ما هم پربحث است و درباره آن فیلم ساخته خواهد شد.

صمدی در پایان تاکید کرد: برای ما مهم است قصه‌ای را روایت کنیم که دغدغه جامعه است. برای مثال این چند سال اخیر، فیلم‌های زیادی درباره فقر ساخته می‌شود زیرا دغدغه مردم و جامعه امروزی است.