به گزارش هنرآنلاین  به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، مجید اکبرشاهی گفت: پس از تجربه موفق اجرای طرح تابستانه در سینماهای ملت، تماشا، راگا و رازی تصمیم گرفتیم تمهیداتی برای رفاه بیشتر شهروندان در سینماهای زیرمجموعه در نیمه دوم سال با توجه به رکود بازار فرهنگ و هنر در نظر بگیریم. خوشبختانه با موافقت شورای صنفی نمایش مقرر شد از نیمه آبان بلیت سینماهای راگا و تماشا علاوه بر روزهای سه‌شنبه، روزهای یکشنبه نیز برای مخاطبان نیم‌بها عرضه شود و در بقیه ایام هفته نوبت‌های اول هم نیم‌بها خواهد بود.

وی افزود: در پردیس سینمایی ملت بلیت فیلم‌های منتخب در قالب طرح شناور اجرا می‌شود. در این طرح سه روز ابتدای هفته تا ساعت ۱۷ نیم‌بها و از ساعت ۱۷ به بعد برای تمامی فیلم‌ها بهای بلیت از ۴۵ هزار به ۳۵ هزار تومان کاهش می‌یابد. در دیگر روزهای هفته نیز طبق روال گذشته بهای بلیت روزهای سه‌شنبه نیم‌بها و سه روز پایانی هفته تمام‌بها برای شهروندان ارائه می‌شود.

مدیر عامل موسسه تصویر شهر همچنین اظهار کرد: پردیس سینمایی رازی از دیگر سینمایی زیرمجموعه موسسه است که از ابتدای سال در راستای ارائه تسهیلات ویژه به شهروندان جنوب شهر تهران بهای بلیت آن مانند سال گذشته در تمام ایام هفته با بهای ۱۵ هزار تومان به مخاطبان ارائه می‌شود.

اکبرشاهی در پایان گفت: امیدواریم با اجرای این طرح آن قشر از جامعه که سینما را از سبد خانوار خود حذف کرده‌اند، دوباره با سینما آشتی کنند و بتوانند برای تماشای فیلم‌ها به سینما بیایند.

پردیس سینماگالری ملت در بزرگراه نیایش، جنب بوستان ملت با ۱۲ سالن، پردیس راگا در منطقه شهر ری و تماشا در منطقه یافت‌آباد هر کدام با ۳ سالن و رازی در میدان گمرک با ۲ سالن میزبان شهروندان و مخاطبان سینما هستند.