گروه سینمایی هنرآنلاین: درام‌های جنایی و اجتماعی به تازگی در شبکه نمایش خانگی رنگی تازه گرفته است. بعد از سریال ضعیف «حرفه‌ای» که تصویری کاریکاتوری از یک قاتل را با بازی سیروان خسروی به نمایش گذاشت، حالا آثار تازه‌ای فرصت ظهور پیدا کرده‌اند. پخش ۸ قسمت از سریال «خونسرد» به کارگردانی امیرحسین ترابی، اگرچه با الهام گرفتن از نمونه‌ای خارجی، تاکنون تصویری تازه و قابل قبول از یک قاتل سریالی را با بازی امیر آقایی به نمایش گذاشته است. 

سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی نیز یکی از تازه‌ترین آثار شبکه نمایش خانگی است که تنها با پخش دو قسمت از آن، کنجکاوی و استقبال مخاطبان بسیاری را برانگیخته است. این سریال نیز تقریبا روی وجهی از قتل‌های سریالی دست گذاشته است. اگرچه که این موضوع را از زاویه‌ای دیگر روایت می‌کند. در واقع این سریال در قسمت نخست خود به روایت داستانی اجتماعی پرداخت اما در ادامه و ماجراهایی که رخ داد، قصه به سمت پلیسی شدن پیش رفت.

«پوست شیر» روایتی از زندگی نعیم (با بازی هادی حجازی‌فر) است که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش (پردیس احمدیه) تاب آورده است. او پس از رهایی از زندان برای دیدار با دخترش دچار بحرانی بزرگ می‌شود و این تازه آغاز داستان پرماجرای درامی اجتماعی است.

بازگشت شهاب حسینی در شمایل یک بازپرس ویژه قتل و آشفتگی درونی این شخصیت در کنار نقش‌آفرینی تازه از هادی حجازی‌فر و پانته‌آ بهرام همگی از جمله نکاتی هستند که این سریال را متفاوت از دیگر آثار شبکه نمایش خانگی کرده‌اند. بهزاد خلج، ابوالفضل امیری، کامران تفتی، علی اوسیوند و پردیس احمدیه دیگر بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند. 

«پوست شیر» هر چهارشنبه و «خونسرد» هر جمعه از پلتفرم فیلم‌نت پخش می‌شوند. 

حجم ویدئو: 3.99M | زمان ویدئو: 00:01:58