به‌گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌‌‌ عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، شانزدهمین و آخرین جلسه از هفتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز دوشنبه 21 شهریور با نمایش چهار فیلم کوتاه برگزار می‌شود. در این جلسه که انجمن سینمای جوانان برگزار می‌کند، فیلم‌های‌ کوتاه «وادیار» به‌ کارگردانی مرجان خسروی، «ماجان» به‌ کارگردانی فردین انصاری، «مرد ابری» به‌ کارگردانی شاهین جلالی و «هناسه» به‌ کارگردانی میثم محمدخانی به نمایش درخواهند آمد.

در این رویداد فریدون جیرانی، کارگردان، فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده، مجری و کارشناس پیشکسوت سینما به‌ عنوان کارشناس ویژه جلسه شانزدهم پس از اکران آثار با کارگردانان فیلم‌ها به گفت‌و‌گو نشسته و آثار را مورد تحلیل و بررسی تخصصی قرار خواهد داد. اجرای این برنامه را محیا ساعدی بر عهده دارد.

فیلم کوتاه «وادیار» به‌نویسندگی و کارگردانی مرجان خسروی، در ژانر «حادثه‌ای»، به‌تهیه‌کنندگی مهدیه سادات محور و میلاد خسروی و با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران استان چهارمحال بختیاری تهیه و تولید شده است.

فردین انصاری «ماجان» را در ژانر «ملودرام» کارگردانی کرده و عطا دهقانی و فردین انصاری فیلم‌نامه این فیلم کوتاه را نوشته‌اند. «ماجان» از جمله آثاری است که در انجمن سینمای جوانان تهیه و تولید شده است.

«مرد ابری» به‌نویسندگی و کارگردانی شاهین جلالی، اثری در ژانر «ملودرام» است که به‌تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان استان اردبیل و شاهین جلالی تهیه و تولید شده است. محمود نظرعلیان، اکبر صادقی و اردشیر زاهد نقش‌آفرینان این فیلم کوتاه هستند.

نویسندگی و کارگردانی «هناسه» را نیز میثم محمدخانی در ژانر «جنگ» برعهده داشته است و فاطمه سادات مختاری تهیه کننده آن بوده است. محمود نظرعلیان، هانا کامکار و آرینا لطفی از جمله بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

شانزدهمین و آخرین جلسه فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، دوشنبه‌ 21 شهریورماه ساعت 15 در پردیس سینمایی چارسو، سالن شماره 1 برگزار می‌‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود. حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.