گروه سینمایی هنرآنلاین: فیلم «روز ششم» به نویسندگی و کارگردانی «حجت قاسم زاده اصل» از چهاشنبه اول تیرماه در سینماهای سراسر کشور به نمایش درآمده است. این فیلم نخستین ساخته سینمایی «حجت قاسم زاده اصل» بوده که زمستان سال ۱۳۹۹ جلوی دوربین رفت و اواخر سال ۱۴۰۰ با طی کردن آخرین مراحل فنی، آماده نمایش شد.

 داستان «روز ششم» درباره جوانی به نام احمد است که نقش آن را مصطفی زمانی بر عهده دارد. احمد  بعد از آزادی از زندان برای زنده ماندن فقط ۵ روز وقت دارد تا جواب چند معما را پیدا کند، او اگر به هر دلیلی موفق نشود در «روز ششم» کشته خواهد شد.

روز ششم

بهاره افشاری ایفاگر شخصیت «نگین» داستان بوده و نقش مقابل زمانی را در این فیلم بازی می‌کند. در کنار این دو، امیر جعفری، مهران احمدی، افشین هاشمی، همایون ارشادی، بهرام ابراهیمی، مهدی حسینی نیا و جمشید هاشم پور دیگر نقش‌های اصلی «روز ششم» را برعهده دارند.

حجت قاسم زاده پیش از این فیلم به عنوان نویسنده و کارگردان تله فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی مختلف به فعالیت پرداخته و سریال‌های پرمخاطبی را روانه آنتن کرده که از آن جمله می‌توان به تله‌فیلم‌های «تباهی»، « قصه‌ها و واقعیت‌ها»، «تنهایی»، «از شنبه تا پنجشنبه» و سریال‌های «۱۰۱ راه برای ذله کردن پدر و مادرها»، «یادآوری» و... اشاره کرد.

روز ششم

از دیگر عوامل فیلم روز ششم می‌توان به: مهدی فرجی به عنوان مشاور و رحمان سیفی‌آزاد به عنوان تهیه‌کننده حجت قاسم زاده را همراهی کرده‌اند. موسسه سینمایی راه عرفان پخش این فیلم را بر عهده دارد.

در ادامه تیزر رسمی این فیلم که توسط «محمد واحد» ساخته شده، بارگزاری شده است.

حجم ویدئو: 68.70M | زمان ویدئو: 00:00:53