گروه سینمایی هنرآنلاین: «آرایشگاه زیبا» که از سریال‌های دوست‌داشتنی و پربیننده شبکه دو در اواخر دهه ۶۰ شمسی بود، از پربازیگرترین و تماشایی‌ترین مجموعه‌های تاریخ این شبکه است. رضا بابک، حسین کسبیان، پری امیرحمزه، راضیه برومند، مرتضی احمدی، محمود بصیری، حسن پورشیرازی، حمید مهرآرا، بهرام شاه‌محمدلو، فاطمه معتمدآریا و... بازیگران اصلی سریال هستند و قهرمان داستان هم کسی نیست جز اسد خمارلو که در محله آرایشگاه مردانه دارد.

اسد که با وجود پا به سن گذاشتن هنوز ازدواج نکرده، از سوی خانواده و دوستان و آشنایان برای نشستن پای سفره عقد زیر فشار است. مادر اسد (با بازی درخشان پری امیرحمزه) بیش از دیگران برای آوردن عروس شتاب دارد اما بسیار ریزبین و وسواسی است و هر کسی را نمی‌پسندد. در این میان، خواستگاری رفتن اسد نقل محافل محله است و روزی نیست که در آرایشگاه زیبا (نایس سابق) حرف زن گرفتن اسد بین مشتری‌ها و کاسب‌ها زده نشود.

از سوی دیگر، اسد دل در گرو عشق دختری دارد که مادرش چندان او را نمی‌پسندد. رضا فیاضی، سیروس ابراهیم‌زاده، محمد ورشوچی، مهری ودادیان، سروش خلیلی، مریم سعادت، اسماعیل داورفر، مهری مهرنیا، رقیه چهره‌آزاد، حمید جبلی، حسین امیرفضلی، مرضیه برومند، کیومرث ملک‌مطیعی و اسماعیل پوررضا هم بازیگران مهمان «آرایشگاه زیبا» هستند. در ماه‌های گذشته صحنه آواز خواندن ایرج طهماسب (بازیگر نقش خلافکار) در صحنه‌ای از این سریال در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد.

نسخه اصلی «آرایشگاه زیبا» نخستین بار سال ۶۹ در ۱۳ قسمت از شبکه دو پخش و بسیار پسندیده شد. با اینکه سریال بعدها چندان روی آنتن نرفت اما در پخش‌های انگشت‌شمار همچنان محبوب بود و نسل‌های تازه‌تر و جوان‌تر هم آن را دوست داشتند.

نخستین قسمت «آرایشگاه زیبا» ساعت ۱۷ روز شنبه هفتم خرداد از شبکه آی‌فیلم به نمایش درمی‌آید و روز بعد در دو نوبت یک بامداد و ۹ صبح بازپخش می‌شود.

حجم ویدئو: 4.34M | زمان ویدئو: 00:02:01