گروه سینمایی هنرآنلاین: پس از آنکه خبر بستری شدن نادر طالب‌زاده در بخش مراقبت‌های ویژه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بازتاب فراوان یافت، محمدمهدی اسماعیلی شامگاه چهارشنبه با حضور در بیمارستان از نزدیک در جریان وضعیت سلامتی این مستندساز و سینماگر سرشناس قرار گرفت. وزیر فرهنگ با گروه پزشکان معالج طالب‌زاده گفتگو و بر پیگیری‌های لازم برای تداوم درمان این فیلمساز انقلابی تاکید کرد.

یکی دو روز پیش بود که خبر انتقال نادر طالب‌زاده به بیمارستان و بستری شدن وی در بخش مراقبت‌های ویژه از سوی برخی چهره‌های نزدیک به این سینماگر انقلابی و مدیران ارشد صدا و سیما برجسته شد. پیمان جبلی رئیس سازمان و وحید جلیلی قائم‌مقام وی، مسعود ده‌نمکی، سیدمحمود رضوی مشاور فرهنگی رئیس مجلس و برخی دیگر از چهره‌ها در صفحه‌های شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی از مردم خواستند برای بهبودی حال حاج نادر طالب‌زاده دعا کنند.

جبلی در توییت خود چنین نوشت: «روزهای خوب آنتن مدیون کاردرست‌هایی مثل طالب‌زاده‌هاست. امشب به ملاقات استاد طالب‌زاده رفتم. با او صحبت می‌کردم. می‌شنید و دستش را تکان می‌داد. همه برای شفای نادر طالب‌زاده عزیز‌ دعا کنیم.» جلیلی هم حال طالب‌زاده را چنین توصیف کرد: «حاج نادر عزیزمان، سردار سرافراز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی لحظات سختی را در اتاق مراقبت‌های ویژه می‌گذارند. از همه دوستان التماس دعا. ان‌شاءالله به برکت دعاهای خالصانه مومنین این بار هم به خط مقدم برگردد و سایه‌اش مستدام باشد.»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سال گذشته پس از ترخیص نادر طالب‌زاده از بیمارستان، با حضور در منزل این سینماگر متعهد از وی عیادت کرده بود که تصویر این خبر مربوط به آن دیدار است.