گروه سینمایی هنرآنلاین: فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «صدا کن مرا»، «اخراجی‌ها ۲»، «برگ جان»، «ربکا»، «بال‌ها»، «تام هورن»، «خانواده موروثی»، «فصل تازه»، «بانوی کوچک»، «تاریک‌ترین ذهن‌ها»، «مردان جدی»، «خواهران غریب»، «ماشین جنگ»، «نوادا اسمیت»، «دو فیلم با یک بلیت»، «نجات بزرگ»، «حامی گرگ»، «نبات»، «هتل آرتمیس»، «خانه شعبده‌باز»، «عصر دایناسورها»، «نقطه رهایی»، «خانواده فوری»، «سفر به تاریخ»، «سلما»، «گنج»، «کهزاد» و «بچه‌های ابدی» پنج‌شنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ فروردین ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی جدید «صدا کن مرا» به کارگردانی «محمدرضا زمانی پور»، جمعه ۲۶ فروردین ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: کارگری به علت یک کینه قدیمی نسبت به یکی از کارگران کارگاه سرقتی را برای بدنام کردن او طراحی و اجرا می‌کند که ... . مختار سائقی، احسان محمدیان، فهیمه جعفری، محمدرضا مرصعی، ساره مزروعی، سعیده سادات حسینی، عبداله اسماعیلی، علی شکری نیا، احمد حسینی مقدم، سید غلامرضا موسوی و مژگان شیخی بازیگرانی هستند که در تله فیلم «صدا کن مرا» به ایفای نقش پرداختند. 

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲» به کارگردانی «مسعود ده نمکی»، جمعه ۲۶ فروردین ماه ساعت ۱۰ صبح روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: درگیری شدیدی در منطقه نبرد ادامه دارد. دشمن بیمارستان صحرایی را محاصره می‌کند و همه اخراجی‌ها و همرزمانشان در پی راهی برای نجات می‌گردند. دشمن با اسیر گیری گسترده قصد یک مانور تبلیغاتی را دارد. همه اسرا به یک اردوگاه اسرای ثبت نام نشده، منتقل می‌شوند. خانواده اخراجی‌ها برای زیارت عازم مشهد هستند و به طور ناخواسته درگیر یک حادثه تروریستی می‌شوند و ... . اکبر عبدی، جواد هاشمی، حسام نواب صفوی، امین حیایی و محمدرضا شریفی نیا در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «برگ جان» به کارگردانی «ابراهیم مختاری»، پنج‌شنبه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: پیمان که کارگردان یک فیلم مستند غیرتبلیغی است، در گیرودار تولید مستند دلخواهش درباره زعفران، از بیماری سرطان خود باخبر می‌شود و در اوج کلافگی‌های مربوط به تامین هزینه تولید فیلم و ماجرای خرید آپارتمانش، به هر شکلی کار تولید فیلم خود را به اتمام و به کمک آقا رحیم خانه قدیمی و نهال انار را بازسازی می‌کند اما ... .سعید پورصمیمی، مهدی احمدی، مریم مقدم در فیلم سینمایی «برگ جان» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «ربکا» به کارگردانی «بن ویتلی»، جمعه ۲۶ فروردین ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. این فیلم با بازی لیلی جیمز، آرمی همر، کریستین اسکات توماس، تام گودمن هیل، کیلی هاوس، سم رایلی و آن داود؛ درباره دختر جوانی است که ملازم و پیشکار خان ون هوپر، پیرزنی متمول است و در سفر به جنوب فرانسه با او همراه می‌شود. در جریان سفر، او با مردی به نام ماکسیم دو وینتر آشنا می‌شود. در چندین مواجهه دو وینتر که به تازگی همسرش را از دست داده، به دختر علاقمند می‌شود و به او پیشنهاد ازدواج داده و ازدواج خود را رسمی می‌کنند. کمی بعد، دختر و ماکسیم به انگلیس و خانه بزرگ اجدادی ماکسیم بر می‌گردند ولی دختر در می‌یابد سر مستخدم خانه که ندیمه ربکا زن سابق ماکسیم بوده از او خوشش نمی‌آید. دختر در می یابد که ربکا دوستان زیادی داشته و این نوع رفتار او باعث مشکلات روانی ماکسیم شده است. کمی بعد قایق غرق شده ربکا به همراه جسد او پیدا می‌شود و ... .

شبکه پنج سیما

انیمیشن سینمایی «بال‌ها» به کارگردانی «الگا لاپاتو»، جمعه ۲۶ فروردین ماه ساعت ۹ از شبکه پنج پخش می‌شود. در خلاصه داستان این اثر آمده است: در جریان مسابقات اکروباتیک، یک هواپیما که احتمال می‌رفت برنده مسابقه باشد، سقوط کرده و از بین می‌رود. در پی این ماجرا هواپیمای جوانی پیدا می‌شود که آرزو دارد بتواند قهرمان این مسابقات شود. او هر چند با تمسخر دیگران موا‌جه می‌شود، اما سعی می‌کند به هدفش برسد ... .

شبکه نمایش

فیلم سینمایی «تام هورن» به کارگردانی «ویلیام ویارد»، پنج شنبه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم با بازی استیو مک کوئین، لیندا ایوانز و ریچارد فارنزورث خواهید دید: یک گروهبان مشهور ارتش توسط دامداران استخدام می‌شود تا شکارچیان را شکار کند، اما وقتی که کار خود را خوب انجام می‌دهد، او را برای قتل یک پسر محاکمه می‌کنند ... . فیلم سینمایی «خانواده موروثی» به کارگردانی «کریستینه کابیش»، پنج شنبه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۱۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

داستان فیلم با بازی دنیس زیخ ماجرای زن جوانی است که مسئولیت بزرگی به او واگذار می‌شود. ایزابل تانر در یک مجله مشغول به کار و به دلیل شایستگی و استعدادش به عنوان سر دبیر انتخاب می‌شود و این ارتقا باعث به وجود آمدن شرایط مالی عالی نیز برای او می شود. روزی از اداره پلیس با او تماس می گیرند و به وی خبر می دهند که پدرش بر اثر تصادف کشته شده است. ایزابل که از کودکی توسط پدر بزرگ و مادربزرگش بزرگ شده و آنها به او گفته اند که والدینش مرده اند به همین دلیل او تصور می کند که اشتباهی رخ داده است. تماس مجدد پلیس او را کنجکاو می کند تا در مورد واقعیت از پدر و مادر بزرگ سوالاتی بپرسد و آنها مجبور می شوند تا علیرغم میل باطنی شان حقایق را بازگو کنند... .

فیلم تلویزیونی «فصل تازه» به کارگردانی «شبنم عرفی‌نژاد»، پنج شنبه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم داستان دختران نازپرورده‌ای است که بعد از فوت مادرشان، همراه دایه خود در تهران زندگی می‌کنند. پدر این دختران که یک فرد کارخانه دار است، برای تغییر فرهنگ حاکم بر آن‌ها، دختران را وادار می‌کند تا پا به پای سایر کارگران کارخانه کار کنند اما ... . محمد عمرانی، کامران تفتی، آناهیتا افشار، معصومه بافنده، روشنک عجمیان، صالح میرزا آقایی و غزال آذرنیا در فیلم تلویزیونی «فصل تازه» بازی کرده‌اند.

 

فیلم سینمایی «بانوی کوچک» به کارگردانی «گرینات رول»، پنج شنبه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم با بازی کریستین هوربیگر، ورونیکا فرس و استفانیا روکا؛ درباره امیلی ارنست دختر بچه‌ای فقیر است که با مرگ عمویش آخرین بازمانده خانواده کنتس محسوب می‌شود. مادربزرگش خواسته که او به اتریش برود. او می‌تواند از این پس در رفاه کامل زندگی کند و آینده خوبی داشته باشد. او و مادرش همراه وکیل خانواده پدری با کشتی به اتریش و نزد مادربزرگ می‌روند. مادربزرگ که با ازدواج مادر امیلی و پسرش مخالف بوده دستور می‌دهد، جدا از هم زندگی کنند و دیگر اجازه ملاقات آن‌ها را نمی‌دهد. امیلی با مهربانیش و رفتار موقرانه‌ای مادربزرگ را تحت تأثیر قرار می‌دهد و مادربزرگ از مادر امیلی می‌خواهد با آن‌ها در قصر زندگی کند. زن شیادی همراه یک پسربچه از راه می‌رسد و ادعا می‌کند همسر پسر بزرگ‌تر این خانواده است و آن پسر بچه وارث خانواده است نه امیلی؛ او با شیادی کنترل قصر را به دست گرفته و ...

فیلم سینمایی «تاریک‌ترین ذهن‌ها» به کارگردانی «جنیفر نلسون»، پنج شنبه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم با بازی آماندلا استنبرگ، اسکلین بروکز، مندی مور و پاتریک گیبسون خواهیم دید: روبی یک دختر بچه ده ساله است که قدرت های ویژه ای دارد. او بدون این که بداند خاطرات مربوط به خودش را از ذهن والدینش حذف می کند تا دیگر نگران مردن وی نباشند و مادرش از فردا صبح او را نمی شناسد و عده ای برای بردنش به خانه شان حمله ور می شوند و او را به یک اردوگاه وحشتناک می برند و آنها می خواهند او را بکشند. ولی بعد توسط یک پزشک به نام کیت از آنجا فراری داده می شود و بعد هم با چند نفر همسن خود آشنا می شود و از دست کیت فرار می کند زیرا ...

فیلم سینمایی «مردان جدی» به کارگردانی «سادیر میشرا»، پنج شنبه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم با بازی نوازالدین صدیقی، شویتا باسو پراساد، ایندیرا تیواری و جیتندرا کومار خواهیم دید: یان مانی یک مرد فقیر است که نمی تواند در زندگی هیچ پیشرفتی داشته باشد او اوضاع مالی خوبی ندارد و در کارش هم که دستیاری یک دانشمند است هیچ موفقیتی ندارد، تا اینکه او بعد از رفتن پسرش به مدرسه تصمیم می گیرد که او را تبدیل به شخصیت موفق کند و ... .

فیلم سینمایی «خواهران غریب» به کارگردانی «کیومرث پوراحمد»، پنج شنبه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: نرگس و نسترن دو دختر نوجوان به صورت تصادفی همدیگر را در جشن مدرسه می بینند و متوجه می شوند آنها خواهران دوقولو هستند. سال ها پیش پدر و مادر آنها از هم جدا شده و هر یک از خواهرها با یکی از والدین زندگی می کرده. آنها تصمیم می گیرند هر طور شده پدر و مادرشان را به زندگی مشترک بازگردانند و ... . زنده یاد خسرو شکیبایی، افسانه بایگان، الهه و الهام علی یاری در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «ماشین جنگ» به کارگردانی «دیوید میشد»، پنج شنبه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم با بازی برد پیت، آنتونی مایکل هال، توفر گریس، ویل پولتر، تیلدا سوئینتن، بن کینگزلی و راسل کرو؛ ماجراهایی را که برای یکی از گردان های ارتش آمریکا در جنگ با افغانستان به وقوع می ییوندد را روایت می کند که یک فرمانده به نام گلن مک نوهان قصد دارد علاوه بر پیروزی در ماموریت هایی که به وی سپرده می شود، در مبارزات انتخاباتی نیز شرکت کند که ... .

فیلم سینمایی «نوادا اسمیت» به کارگردانی «هنری هاتاوی»، جمعه ۲۶ فروردین ماه ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم با بازی استیو مک‌کوئین، سوزان پلشت، برایان کیت و مارتین لاندو خواهید دید: یک نوجوان دو رگه سرخ پوست سفیدپوست تبدیل به یک قاتل سنگدل می شود که به دنبال قاتلین پدر و مادرش می گردد ... .

فیلم سینمایی «دو فیلم با یک بلیت» به کارگردانی «داریوش فرهنگ»، جمعه ۲۶ فروردین ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: یک کارگردان بعد از سال ها از آمریکا برگشته تا نخستین فیلم خود را بسازد. هنرپیشه اول مرد فیلم بر اثر سانحه ای نمی تواند به کارش ادامه دهد. فیلم باید به موقع به جشنواره برسد و کارگردان بعد از جستجوی بسیار، فروشنده دوره گردی را پیدا می کند که شباهت زیادی به هنر پیشه فیلم دارد. کارگردان تصمیم می گیرد از وجود فروشنده دوره گرد در فیلم استفاده کند. از سوی دیگر هنرپیشه اول زن درگیر مسائل خانوادگی است و قصد سفر به آمریکا را دارد. کارگردان، هنرپیشه بدل و هنرپیشه زن هرکدام با تجربه تازه ای روبرو می شوند... . مهدی هاشمی، داریوش فرهنگ و افسانه بایگان در فیلم «دو فیلم با یک بلیط» ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «نجات بزرگ» به کارگردانی «کن کواپیس»، جمعه ۲۶ فروردین ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم با بازی درو بریمور و جان کرازینسکی خواهید دید: دو کارگر در قطب جنوب متوجه می شوند که سه نهنگ در حفره ای بزرگ اما بسته گیر افتاده اند و سعی در نجات آنها دارند اما ...

فیلم سینمایی «حامی گرگ» به کارگردانی «ژان ژاک آنو»، جمعه ۲۶ فروردین ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم با بازی شانگ شائوفنگ، َان دوئو و آنخیام راگ چا خواهید دید: در اواخر دهه‌ی ۱۹۶۰، مرد جوانی به‌نام چِن ژِن به مدت ۲ سال از چین به مغولستان می‌آید و در روستایی ساکن می‌شود تا بتواند در ازای آموزش کودکان منطقه از آنها کشاورزی و دامداری را بیاموزد. چن از رییس قبیله نکات زیادی در مورد چرخه حیات در طبیعت یاد می‌گیرد. یک روز او به‌همراه چند شکارچی محلی به دیدن غزال‌ها می‌رود و نحوه حمله گرگ‌ها را با آنها می‌بیند. او متوجه می‌شود که گرگ‌ها غزال‌ها را در یک مکان به عنوان انبار آذوقه جمع کرده و تا فصل بهار از آنها استفاده کنند... .

فیلم سینمایی «نبات» به کارگردانی «پگاه ارضی»، جمعه ۲۶ فروردین ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم درباره شخصی به نام سعید بوده که یک مهندس است و با دختر دوازده ساله اش نبات به تنهایی زندگی می کنند. سال ها قبل همسر او دچار سانحه شده و فوت کرده است. ولی سعید توانسته جای مادر را برای نبات بگیرد و زندگی آنها با هم خیلی خوب است. نبات بجز درس خواندن در یک کارگاه سفال سازی مشغول است و در خانه هم کار می کند تا این که زنی حدود چهل ساله به نام رویا وارد کارگاه می شود و به نبات نزدیک می شود و نبات از او نزد پدرش حرف می زند. و یک بار هم او را به خانه می آورد که موجب عصبانیت سعید را فراهم می کند سعید او را از دور می بیند و متوجه می شود که همسرش سایه است که از خارج برگشته و او که تا به حال به دروغ به نبات گفته که مادرش مرده است حال و روزش به هم می ریزد ... . شهاب حسینی، نازنین فراهانی و ستایش محمودی در فیلم سینمایی «نبات» ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی «هتل آرتمیس» به کارگردانی «درو پیرس»، جمعه ۲۶ فروردین ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود. داستان این فیلم با بازی جودی فاستر، استرلینگ کی براون، سوفیا بوتلا، جف گلدبلوم، چارلی دی و برایان تایری هنری؛ در آینده‌ای نزدیک در لس آنجلس اتفاق می افتد. ژان توماس یک پرستار است که وظیفه‎ مدیریت یک بیمارستان زیرزمینی برای خلافکاران شرور را برعهده دارد، تا زمانی که می فهمد یکی از مریضان بیمارستان سعی دارد یک مریض دیگر را به قتل برساند که ... .

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «خانه شعبده‌باز» به کارگردانی «جرمی دیگارسون و بن استاسن»، پنج‌شنبه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد. در این انیمیشن خواهیم دید: تندر، گربه جوان رها شده‌ای که به دنبال سرپناهی در برابر طوفان است، به خانه‌ای عجیب می رسد که متعلق به یک شعبده‌باز پیر است و مجموعه‌ای خیره کننده از ماشین‌های خودکار در آن زندگی می‌کنند. هیچ کس از تازه‌وارد استقبال نمی‌کند و جک خرگوشه و مگی موشه قصد دارند تندر را بیرون کنند... .

فیلم سینمایی «عصر دایناسورها» به کارگردانی «دان بلات»، جمعه ۲۶ فروردین ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد. در این انیمیشن خواهیم دید: دایناسورِ پدربزرگ برای فرزندانش قصه دایناسورها را تعریف می‌کند. او از دایناسوری به نام دایناسور اولیه صحبت به میان می‌آورد که اولین دایناسور روی زمین است و با باقی موجودات مهربان است. بچه دایناسورها پا‌کوچولو، سرا، دندون‌تیز و... که تحت تأثیر این قصه قرار گرفته‌اند، روزی با دایناسور گردن بزرگی به نام داک برخورد می‌کنند که به طور اتفاقی جان پاکوچولو را نجات می‌دهد و بچه‌ها گمان می‌کنند که ...

شبکه امید

فیلم تلویزیونی «نقطه رهایی» به کارگردانی «مهدی گلستانه»، چهارشنبه ۲۴ فروردین ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد. داستان فیلم درباره سید احمد دلدار از جانبازان دوران دفاع مقدس و همچنین از پیش کسوتان عرصه فوتبال و مربیگری در خوزستان و آبادان است. وی مربیگری تیم شهر آبادان به نام تیم کانون را بر عهده دارد. در حالی که او با کمبود شدید منابع مالی و امکانات روبرو است،‌ برخی از مخالفینش به سرکردگی فردی به نام عزت، شروع به جوسازی علیه او می کنند و ... .جلیل فرجاد، مهدی میامی، غزاله جزایری در فیلم تلویزیونی «نقطه رهایی» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «خانواده فوری» به کارگردانی «سین آندرس»، پنج‌شنبه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد. این فیلم با بازی مارک واهلبرگ، رز برنی و ایزابلا مونر؛ درباره زوج جوانی به نام پیت و الی واگنر است که در زندگی مشترکشان احساس خلاء عاطفی می کنند و از سویی نیز به دلیل سن بالا تمایلی به بارداری و بچه دار شدن ندارند، تصمیم می گیرند تا به مرکز مراقبت از بچه های بی سرپرست مراجعه کرده و کودکی را به فرزندی قبول کنند... .

فیلم سینمایی «سفر به تاریخ» به کارگردانی «توشیو لی»، جمعه ۲۶ فروردین ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد. در این فیلم با بازی هیروشی تاکامی و ساتومی ایشی‌هارا خواهیم دید: یک خانم معلم تاریخ با سه شاگرد خود در حال صحبت است که ناگهان از طریق اجرای یک برنامه سفر زمان در گوشی همراه یکی از شاگردانش به سال ۱۸۶۸ می‌روند. سال‌هایی که ژاپن در آستانه جنگ‌های داخلی بین قبایل مهم است. از طرفی ممکن است جنگ داخلی موجب تصرف کشور توسط کشورهای خارجی شود. هیروشی تاکامی قصد دارد با نامه‌نگاری قبایل مختلف را دور هم جمع کند و آنها را متحد کند تا بدون جنگ قدرت از یک قبیله به دولتی منتخب تمام قبایل انتقال یابد. از طرفی خانم معلم و شاگردانش نیز تلاش می‌کنند تا به او کمک کنند چون اگر این اتحاد ایجاد نشود آینده ژاپن دگرگون می‌شود... .

شبکه افق

فیلم سینمایی «سلما» به کارگردانی «ایوا دوورنی»، جمعه ۲۶ فروردین ماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم با بازی دیوید اویلوو، کارمن اجوجو، اپرا وینفری و تام ویلکینسون خواهید دید: در سال ۱۹۶۴، دکتر مارتین لوتر کینگ از کنفرانس رهبری مسیحی جنوب جایزه صلح نوبل را پذیرفت. چهار دختر سیاه پوست حین عبور از پله‌های کلیسای خیابان شانزدهم در بیرمنگام آلاباما با بمبی که توسط کوکلاکس کلان جاسازی شده بود، کشته شدند. آنی لی کوپر برای رای دادن به سلما آلاباما می‌رود اما مأمور ثبت رای که سفیدپوست است، مانع او می‌شود. کنیگ با لیندن بی. جانسون ملاقات می‌کند تا یک قانون فدرال برای حق رای شهروندان سیاه پوست وضع شود. اما ... .

شبکه شما

فیلم تلویزیونی جدید «گنج» به کارگردانی «محمد باقری نیکو»، پنج‌شنبه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش خواهد شد. داستان فیلم درباره حاج صادق اردکانی است که در حوزه تولید محصولات کنجدی فعالیت می‌کند و شرایط اقتصادی ناپایدار سبب بدهی او به بانک شده و هجوم طلبکاران به منزلش باعث سکته او می‌شود. حاج صادق اردکانی، اسبی به نام گنج را که در قبال طلبش به او داده شده، تا زمان فروش به باشگاه خروشان می‌آورد. در باشگاه کارگری وجود دارد که قدر گنج را می داند و می خواهد او را برای مسابقه آماده کند و همین باعث می شود رقبای او در اسب دوانی به فکر خرید این اسب بیافتند، حالا دختر حاجی بین دوراهی مانده است که اسب را بفروشد، یا اجازه دهد او در مسابقه شرکت کند، جایزه مسابقه بسیار بیش از قیمت پیشنهادی خرید اسب است. در این بین رقبا سعی دارند با شلیک به اسب او را مصدوم کنند اما ... . محمدرضا امیرخانی، محمدرضا شجریان، مرتضی نسیم سبحان، هادی آقا بزرگی، میترا بخشی، مرضیه شاکر، سعید قانعی و شاپور زمانیان در فیلم تلویزیونی «گنج» بازی کرده اند.

فیلم تلویزیونی جدید «کهزاد» به کارگردانی «فرشاد صالحی»، جمعه ۲۶ فروردین ماه ساعت ۱۱:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آستاره و طهماسب که از کودکی قرار ازدواجشان را گذاشته‌اند، حالا که به سن ازدواج رسیده‌اند تصمیم دیگری دارند، پدر آستاره اما با این تصمیم مخالف است، و می گوید همان قرار قبلی ازدواج باید انجام شود، اما برادر بزرگ ترش کُهزاد که پدر طهماسب است، به او توصیه می کند که اجازه دهد دخترش با هرکس که دوست دارد ازدواج کند، حالا طهماسب که باید فکر ازدواج با دخترعمویش را کنار بگذارد بین دوراهی بخشش و انتقام مانده است... . علی جمالی، اردوان محمودیان، مصطفی رئیسی، احترام صالحی، مهناز نجفی، راضیه رئیسی و سید مهدی طاهریان در فیلم تلویزیونی «کهزاد» بازی کرده اند.

شبکه سلامت (با رابط ناشنوا)

فیلم سینمایی «بچه های ابدی» به کارگردانی «پوران درخشنده»، جمعه ۲۶ فروردین ماه ساعت ۱۱ با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می شود. «بچه های ابدی» روایتی است از جوانمردی پسری به نام ایمان که در فقدان پدرش از مادر و برادری که دچار عقب ماندگی ذهنی هستند، سرپرستی می کند و حالا ایمان در آستانه ازدواج قرار گرفته و با نامزدش، نگار، تنها یک شرط دارد و آن حمایت از برادر بیمارش است اما ... . شهاب حسینی، الهام حمیدی، هادی مرزبان، پانته آ بهرام، آهو خردمند و فلور نظری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.