به گزارش هنرآنلاین، در این برنامه محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی با تکذیب ادعای مطرح شده درباره مشکلات حبیب ایل‌بیگی با فیلم «لامینور» گفت: «به عنوان کسی که نزدیک آقای ایل بیگی هستم، مشکل شخصی ایشان با این فیلم را به شدت تکذیب می‌کنم. باید بگویم ایشان تا همین لحظه هم پیگیر حل مشکل فیلم است. مشکل پیش آمده سهل انگاری تهیه‌کننده فیلم بود. ایشان می‌توانست زودتر درخواست تمدید پروانه نمایش کند. چراکه حضور فیلمی از داریوش مهرجویی در اکران نوروز برای سازمان سینمایی هم اهمیت دارد.»

در ادامه برنامه مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش با انتقاد از برخورد سازمان سینمایی با آخرین ساخته داریوش مهرجویی گفت: «آقای مهرجویی بزرگ سینمای ما هستند؛ ما با این انتخاب خواستیم بگوییم که آقای مهرجویی شما را فراموش نکردیم.»

شایسته در ادامه با تاکید بر اینکه مشکل «لامینور» ارتباطی به تعلل تهیه‌کننده فیلم ندارد، بیان کرد: «اتفاق بی‌سابقه‌ای که در این دولت افتاده و در هیچ دوره دیگری شاهدش نبودیم، این است که می‌گویند تمام فیلم‌هایی که دولت گذشته پروانه نمایش گرفته‌اند، مجددا باید بازبینی شوند! انگار حکومت عوض شده است! اگر الان مشکل تمدید پروانه نمایش دارند، فیلم را ببینند و پروانه نمایش‌اش را صادر کنند، مگر در این دو سال سینماها تعطیل نبوده‌اند! به نظر ما «لامینور» باید اکران شود.»