گروه سینمایی هنرآنلاین: مستند سینمایی «۷۲ ساعت» به کارگردانی مصطفی شوقی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر که پیش از این برای پخش در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی با موانعی مواجه بود، ساعت ۱۷:۳۰ امروز جمعه از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

البته موانعی که در سر راه پخش این اثر در تلویزیون بود، سبب شد سازمان اوج این اثر را به صورت رایگان در سایت مستند «۷۲ ساعت» عرضه اینترنتی کند. همزمان با این اتفاق، «۷۲ساعت» در پلتفرم‌های فیلیمو، نماوا، فیلم‌گردی، عماریار و فیلم‌نت عرضه و از آن استقبال شد. به گونه‌ای که بازدید اینترنتی تا روز سه‌شنبه به بالای ۶۰۰ هزار رسید و احتمالا تاکنون از مرز ۷۰۰ هزار بازدید گذشته است.

«۷۲ ساعت» روایتی تازه و منتشرنشده از ۷۲ ساعت منتهی به شهادت حاج قاسم سلیمانی است. در واقع جذابیت فیلم از آن رو است که سه روز پایانی زندگی حاج قاسم را از زبان کسانی روایت می‌کند که در آن سه روز با ایشان ارتباط نزدیک داشتند. بنابراین در این مستند می‌بینیم حاج قاسم سلیمانی در سه روز آخر کجاها بوده و چرا تصمیم گرفته است دوباره به عراق بازگردد. همچنین در مستند «۷۲ساعت» درباره مسیر رفت‌وآمد حاج قاسم سلیمانی بین تهران، سوریه، بیروت و عراق نیز از زبان افراد نزدیک به او صحبت می‌شود.

«۷۲ ساعت» به کارگردانی مصطفی شوقی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و در خانه مستند تولید شده است.