به گزارش هنرآنلاین، فیلم تلویزیونی "پسر و دریا" به کارگردانی امیر سرایی‌مقدم و تهیه‌کنندگی شاهین باباپور با پایان مراحل تدوین و صداگذاری آماده پخش شد. 

"پسر دریا" بر اساس طرحی از امیر سرایی‌مقدم و نویسندگی حمید ورد در مورد صیادان جنوب است که توسط گارد ساحلی عربستان اسیر شده‌اند. شخصیت اصلی این فیلم پسری ۱۲ ساله به نام حمیدُ با بازی امیر حسین فریدونی است. تمامی لوکیشن‌های این فیلم در شهر بندر عباس انجام شده که حدود نیمی از فیلم در کنار ساحل مقابل دوربین رفته است.

تصویربرداری این فیلم برعهده حسن اسدی و صدابرداری کار را فرشید کیوانمهر بر عهده داشته است. بازیگران اصلی این فیلم را حبیب دهقان‌نسب، زرین اویسی، شهناز شهبازی، علی یعقوب‌زاده و سدنا محبی با هنرمندی حسین توشه و با حضور امیر غفارمنش است.

آهنگسازی و تدوین این فیلم را شاهین رشیدی بر عهده دارد که تمامی موسیقی این فیلم با سازهای بومی بندرعباس ساخته و نواخته شد.

دیگر عوامل فیلم: برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: رضا عباس زاده، منشی صحنه: شقایق صادق، طراح صحنه: مرتضی احمدخانی، طراح گریم: رسول نعمتی، طراح لباس: فاطیما پشت‌کوهی، مدیرتولید: فرزاد مظفری، مدیر تدارکات: حجت بهرامی، عکاس: امیر گلی‌پور، عنوان بندی: جلال سمیعی و دستیاران کارگردان :آرمان رضایی و مانی مهدی‌پور.