به گزارش هنرآنلاین، "آخر هفته" اولین فیلم آریو متوقع هم‌زمان در چهار جشنواره‌ بین‌المللی حضور خواهد داشت. بخش رقابتی جشنواره‌های گیریمستا (معتبرترین جشنواره فیلم کوتاه نروژ) در نروژ، ایسکیا و انیسیمو در ایتالیا و فیرنو فلیم با عنوان جشنواره هنری یوتا در آمریکا میزبان این فیلم هستند.

این چهار جشنواره‌ در ماه‌های خرداد و تیر به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

بازیگران فیلم کوتاه "آخر هفته" فردین قادری، مصطفی لطیفی خواه، سحر طاهرخانی، ملیحه اسفندیاری و بردیا شریعتی هستند.

در خلاصه داستان "آخر هفته" آمده است : دو خانواده برای گذراندن تعطیلات به پارک رفته‌اند ولی مشخص می‌شود که آنها برای کار دیگری آنجا هستند و ...

"آخر هفته" با چندین حضور بین المللی، جایزه نشان لیاقت از جشنواره ایندیفست آمریکا را کسب کرده و در جشنواره فیلوسفیکال مقدونیه مورد استقبال مخاطبین و داوران نیز قرار گرفت.

دیگر عوامل فیلم کوتاه "آخر هفته" عبارتند از طراحی و ترکیب صدا : پدرام بابایی، صدابردار : شهاب رضایی، جلوه های ویژه : مصطفی اوصانلو، مدیر تولید : آریانا نیکونژاد، مشاور رسانه ای : باران بن یاسین، دستیار فیلمبردار : آرمین متوقع ، طراح پوستر: مریم برادران و مترجم : هدی عمیدی.

آریو متوقع که دانش آموخته مقطع کارشناسی فیلمبرداری سینما از دانشگاه سوره است، فیلبرداری بیش از 40 فیلم کوتاه را در کارنامه دارد و نویسندگی، تهیه کنندگی، فیلمبرداری، تدوین و طراحی صحنه و لباس را نیز در این فیلم به عهده داشته است.