به گزارش هنرآنلاین، رادیو ایران در ایام شب‌های قدر و سوگواری حضرت علی (ع) ویژه برنامه‌های "باغ ارغوان"، "عشق نام دیگر توست"،  "همای رحمت"، " نورباران"،  "دور عاشقان"، " به نام عشق" و  "محراب تا معراج" را تقدیم مخاطبان می‌کند.

 از سه شنبه 23 تا پنج شنبه 25 اردیبهشت ماه ویژه برنامه "باغ ارغوان"  با اجرای مریم نشیبا و تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی ساعت 15:00 از رادیو ایران پخش می‌شود.

"عشق نام دیگر توست" ویژه برنامه دیگری است که از سه شنبه 23 تا شنبه 27 اردیبهشت  با موضوعات: بندگان خوب خدا ، فروتنی و تواضع، نیکی با دیگران ، وقت خاص برای ارتباط با خدا و  مطیع محض خدای متعال بودن با اجرای مهدی طهماسبی و تهیه کنندگی حسین معصومی از رادیو ایران پخش می‌شود.

"همای رحمت" ویژه برنامه دیگری است در خصوص فضایل اخلاقی حضرت علی (ع) که سه شنبه 23 اردیبهشت ساعت 21:45 پخش می‌شود.

"نورباران" ویژه برنامه شب‌های قدر است که در لیالی قدر 23 و 25 و 27 اردیبهشت تقدیم شب زنده داران همراه رادیو ایران می‌شود.  در این ویژه برنامه سعی بر این است تا با استفاده از بخش‌های مختلف مناجاتی، کلام بزرگان، اوازهای دلنشین آیینی، فرازهایی از ادعیه مخصوص این شب‌ها  فضای معنوی مناسبی ایجاد شود. "نور باران" با حضور کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین فرخی  با اجرای حمیدرضا رضایی  بعد از اخبار ساعت 23:00  در شب‌های قدر از رادیو ایران پخش می‌شود.

"دور عاشقان" یکی دیگر از ویژه برنامه‌هایی است که با موضوع نگاهی به زندگی حضرت علی  علیه السلام در ادبیات پارسی و ادبیات دینی  در روز های 24 و 26 اردیبهشت بعد از خبر ساعت 23:00 به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای با اجرای دکتر محمود رضا اکرامی فر شاعر  شعر یا علی گفتیم و عشق آغاز شد بعد از خبر ساعت 23:00 از رادیو ایران پخش می‌شود.

"به نام عشق" نام یکی دیگر از ویژه برنامه‌های روزهای شهادت است که در خصوص سبک زندگی و سیره حضرت علی(ع) است که با اجرای آرش احمدی و فاطمه حاتمی پنج شنبه 25 ساعت 9:00 و جمعه 26 اردیبهشت ساعت 9:30 از رادیو ایران پخش می‌شود.

"محراب تا معراج" در خصوص شهادت حضرت علی(ع) است که  روز جمعه 26 اردیبهشت بعد از خبر ساعت 22:00 از رادیو ایران پخش می‌شود.