به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی سوینا، "روی موج کودک"  به عنوان تازه‌ترین فعالیت گروه"سوینا"، ویژه رده سنی کودکان تهیه می‌شود و مبینا موسوی از نوجوانان نابینا آن را اجرا می‌کند.

در قسمت‌های آینده این برنامه لیلی رشیدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون برای کودکان قصه‌های "زی‌زی‌گولو" را تعریف می‌کند.

"قصه‌های تابه تا" عنوان سریال تلویزیونی بود به کارگردانی مرضیه برومند که نخستین بار سال ۱۳۷۳ در ۳۰ قسمت، از شبکه دو سیما به روی آنتن رفت. مخاطب این سریال را عمدتاً رده سنی کودک و نوجوان تشکیل می‌داد و شخصیت محوری سریال عروسکی  به نام "زی‌زی گولو آسی پاسی دراکوتا تابه‌تا" نام داشت که از سیاره ناشناخته‌ای به زمین آمده و مهم‌ترین توانایی او این است که با خواندن وردی، می‌توانست کارهای خارق‌العاده انجام دهد.

لیلی رشیدی در این سریال در نقش مادر خانومی ایفای نقش می‌کرد و حالا با گذشت بیش از 25 سال قرار است بار دیگر قصه‌های زی زی گولو را در سوینا بازخوانی کند.

"روی موج کودک" جمعه‌ها ساعت ۱۸:۳۰ از رادیو سوینا پخش می‌شود و علاقمندان می‌توانند آن را از پایگاه اینترنتی این گروه به نشانی www.sevinagroup.com/radio دریافت کنند.