به گزارش هنرآنلاین، فیلمبرداری مستند "دریان، دیار یاران" به کارگردانی رهبر قنبری که درباره‌ تنها شهر خودگردان کشور "دریان" است، به پایان رسیده و این فیلم وارد مرحله تدوین شده است.

رهبر قنبری پیرامون ساخت مستند جدید خود اظهار کرد: چندی پیش فیلمبرداری مستند "دریان، دیار یاران" به پایان رسید و در حال حاضر حنیف شهپرراد مشغول تدوین این فیلم است.

وی در خصوص موضوع این مستند گفت: "دریان، دیار یاران" درباره‌ تنها شهر خودگردان کشورمان است که تمامی هزینه‌های اداره آن توسط مردم شهر و دوستداران آن تامین می‌شود، به‌گونه‌ای که اکنون این شهر علی‌رغم وسعت بسیار کم و جمعیتی در حدود 4500 نفر، به یکی از قطب‌های اقتصادی در شمال غرب کشور تبدیل شده و شهرداری آن که منتخب مردم است، طرح‌های توسعه بسیاری را در پیش روی خود دارد.

 عوامل تولید این مستند عبارتند از: پژوهشگر و کارگردان: رهبر قنبری، فیلمبردار: علی شهریاری، مدیر تولید: حسن ناطقی، مدیر تدارکات: قادر نظامی، مجری طرح: علی نجاریان، دستیار و برنامه ریز: امیر رحمت حیدری، دستیار فیلمبردار: جواد کسانی، صدابردار: حمید رحمت حیدری، تدوینگر: حنیف شهپرراد، تهیه‌کننده: حسن نجاریان، سرمایه‌گذار: اکبر شفائی