سرویس سینمایی هنرآنلاین: جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سینما این روزها فیلم سینمایی "زهرمار" به کارگردانی جواد رضویان را روی پرده سینماها دارد. "مهمان‌خانه ماه نو" ساخته تاکه فومی تسوتسویی کارگردان ژاپنی که تولید مشترک ایران و ژاپن است، دیگر فیلم آماده اکران اوست.

نوروزبیگی درباره وضعیت اکران فیلم "زهرمار" که پیش از اکران با مشکلات بسیاری همراه بود به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: گرچه چند فیلم بزرگ در کنار ما در حال اکران هستند، اما خوشبختانه استقبال از فیلم ما خوب بوده است. امیدوارم سینماگران هم بیشتر حمایت کنند و در ادامه نیز اکران خوبی داشته باشیم.

این تهیه‌کننده بیان کرد: به دلیل تراکم سئانس، مشکلاتی برای اکران "زهرمار" وجود داشت. این هفته با مذاکراتی که داشتیم مسئله رفع شد و سئانس‌ها قانونی شدند، اما هفته پیش طبق قانون عمل نشد و بخشی از اکران ما با مشکل همراه بود.

نوروزبیگی در خصوص هم‌زمانی اکران "زهرمار" با سایر آثار کمدی روی پرده اظهار کرد: در حال حاضر تنها فیلم کمدی که همزمان با ما اکران شده فیلم "ایکس لارج" است. به هر حال هر زمان که بخواهیم فیلمی را اکران کنیم مشکلاتی وجود دارد. من برای اکران "زهرمار" چاره دیگری نداشتم و مجبور بودم فیلم را در همین زمان اکران کنم.

وی همچنین درباره وضعیت اکران فیلم "مهمانخانه ماه نو" عنوان کرد: این فیلم نیز به احتمال زیاد در نیمه دوم سال اکران خواهد شد. تقریباً بخشی از تدوین و مشکلاتی که در نسخه جشنواره‌ای فیلم وجود داشت برطرف شده است.

تهیه‌کننده "تابستان داغ" در پاسخ به این سؤال که آیا برای اکران این فیلم در ژاپن نیز برنامه‌ای دارد یا خیر، گفت: در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم فیلم را همزمان در ژاپن نیز اکران کنیم.

نوروزبیگی در خاتمه درباره ترکیب شورای پروانه ساخت و نمایش که این روزها مطرح است، عنوان کرد: به نظرم آدم‌های این دو شورا ترکیب می‌شوند، وگرنه هرکدام از این شوراها دو مرحله جدا از هم هستند و اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده است.