سرویس سینمایی هنرآنلاین: محمدعلی نجفی کارگردان و تهیه‌کننده این روزها فیلم سینمایی "گرگ‌بازی" به کارگردانی عباس نظام‌دوست را روی پرده سینماها دارد و همچنین به تازگی بازی او را در سریال "نجوا" در قاب تلویزیون دیدیم.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های جدید خود گفت: این روزها به همراه یکی از دوستانم، مشغول نگارش یک فیلمنامه جدید هستیم.

نجفی همچنین درباره میزان رضایتمندی از فروش فیلم "گرگ‌بازی" و استقبال مخاطبان از این فیلم بیان کرد: به نظرم استقبال از این فیلم بسیار بیشتر از سطح توقع است. وقتی موضوع فیلم متنوع باشد، مردم نیز از آن استقبال می‌کنند. "گرگ‌بازی" نیز موضوع جدید و به روزی در ارتباط با روابط افراد امروز جامعه دارد و از همین رو می‌تواند با بسیاری از اقشار جامعه ارتباط برقرار کند.

کارگردان سریال "سربداران" اضافه کرد: تاکنون چند درخواست برای حضور در فستیوال‌های خارجی داشتیم که نخستین تجربه بین‌المللی این فیلم حضور در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم داکا در بنگلادش است که از 20 تا 28 دی ماه در این کشور برگزار خواهد شد.

"گرگ‌بازی" (A Bigger Game) بر اساس فیلمنامه‌ای از مجید اسلامی، عباس نظام‌دوست، علی نعمت‌اللهی و بیتا شباهنگ ساخته شده و روایت‌کننده داستان چند دوست قدیمی است که یک شب در خانه‌ موروثی یکی‌ از آنها جمع می‌شوند و با ورود مهمانان تازه وارد به جمع، ماجراهای عجیبی رخ می‌دهد.

علی مصفا، نگار جواهریان، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، سهیلا گلستانی، مهسا علافر، فهمیه امن‌زاده، احسان گودرزی، حمید پورآذری، امیرحسین قدسی، ژرژ پطرسی، منوچهر زنده دل و محمدرضا مالکی بازیگران این فیلم هستند.