سرویس سینمایی هنرآنلاین: سحر صباغ سرشت تهیه کننده در سال جدید تجربه بازی در فیلم سینمایی "مشمشه " را در کارنامه کاری خود به ثبت رساند و از سوی دیگر آماده می‌شود تا فیلم جدید خود را تولید کند.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فیلم جدید خود گفت: کار جدیدی را که قصد دارم شروع کنم ایده اولیه‌اش از خودم است. آن را به چند نویسنده جوان داده‌ام تا هرکدام موفق شوند طرح بهتری بنویسند در این رقابت امتیاز بیشتری کسب کرده و فیلمنامه نهایی را از آن خود کنند. فیلم جدید هیچ ربطی به فیلم قبلی‌ام "فصل نرگس" ندارد و یک کار اجتماعی جدید است. اگر همه چیز خوب پیش برود و فیلمنامه آماده شود برای شهریور ماه پیش تولید کار را آغاز می‌کنیم و مهر کلید می‌زنیم.

صباغ سرشت در ادامه درباره ایفای نقش در "مشمشه" شاهد احمدلو و پس از سال‌ها دوری از بازیگری، اظهار کرد: فضا و نقش خیلی نزدیک و شبیه به خودم نیست، اما فضای عمومی کار به فعالیت حرفه‌ایمان نزدیک است. نقش کارگردانی را بازی می‌کنم که موقعیت‌های چالش برانگیزی را تجربه می‌کند. من نه شغلم بازیگری است و نه خودم را بازیگر می‌دانم، ولی تجربه این کار را پیش از این داشتم و نمونه موفقش هم سریال "روزگار جوانی" بود. به دلیل دوستی قدیمی که با شاهد احمدلو داشتم وقتی پیشنهاد داد و برای این کار از من دعوت به همکاری کرد، کمی فکر کردم و با دوستان مورد وثوقم مشورت کردم و با توجه به این که خیلی فضای عمومی کار را دور از کار حرفه‌ای خودم ندیدم، احساس کردم می‌توانم با این گروه جوان همکاری داشته باشم.

مشمشه

وی ادامه داد: تیمی که در این فیلم حضور داشتند همگی جوان هستند و در گروه بازیگران نیز یادگار مرحوم شکیبایی، پوریا شکیبایی حضور داشت که این تجربه را برایم بسیار هیجان انگیز کرد و کار را دوست داشتم. به نظرم اینکه این فرصت فراهم شد تا با گروه جوانی که هنرجوهای خود شاهد احمدلو بودند کار کنیم فرصت خوبی بود، چرا که ما در حرفه‌ای هستیم که باید خلق کنیم و این دست تجربیات جدید داشتن و به خودمان فرصت تجربه جدید دادن می‌تواند اتفاقات خوبی را در فضای کاری برایمان رقم بزند.

این تهیه کننده درباره استقبال از این فیلم و بازخوردهای مخاطبان عنوان کرد: از آنجایی که فضای سینما بسیار متغییر است تا محصول نهایی آماده نشود و نبینم نمی‌توانم درباره آن پیش بینی داشته باشم و قاطع درباره آن صحبت کنم. بنابراین منتظر هستم تا نسخه نهایی فیلم را ببینم.

"مِشمِشه یک طنز موقعیت است و داستان یک گروه فیلمبرداری را روایت می‌کند که در حال ساخت فیلمی هستند. آنان برای چند سکانس از فیلم احتیاج به یک خر دارند و همین امر کل گروه را با ماجراهای مختلفی مواجه می‌کند...