سرویس سینمایی هنرآنلاین: اکران‌های جدید از روز چهارشنبه 6 دی ماه آغاز می‌شود. در این دور از اکران‌ها فیلم‌های "سدمعبر"، "پسرعمو، دختر عمو" و انیمیشن "کلیله و دمنه" به روی پرده سینماها خواهند رفت.

"سد معبر"

یک فیلم اجتماعی از محسن قرایی است که بهمن کامیار آن را تهیه کرده است. این فیلم قرار است به جای فیلم سینمایی "ثبت با سند برابر است" در سرگروه ماندانا به روی پرده سینماها برود.

"سدمعبر" داستان قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری را روایت می‌کند که در تلاش است وضعیت زندگی خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش اختلافِ نظر دارد. حامد بهداد، باران کوثری، نادر فلاح، اکبر رحمتی، آوا شریفی، عرفان ناصری، مرتضی آقاحسینی، بهرام سروری نژاد، سجاد رحیمی، غلامعلی رضایی، فتح الله طاهری، مهدی میری و نگارعابدی، علیرضا کمالی نژاد، گیتی قاسمی، حسام محمودی، بازیگر خردسال: رونیکا نعمت الله و محسن کیایی بازیگران این فیلم سینمایی هستند که موفق شد در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی خوش بدرخشد.

"پسرعمو، دختر عمو"

ساخته روح انگیز شمس و به تهیه کنندگی محمود غلامی و قربان محمدپور در ژانر کمدی قرار است از روز چهارشنبه به جای فیلم سینمایی "شکلاتی" در سرگروه زندگی به روی پرده سینماها برود.

داستان "پسر عمو، دختر عمو" درباره زندگی یک پسر عمو و دختر عمو است که در زندگی خانوادگی شان اختلافات زیادی به وجود می‌آید. آنها با دستور و راهنمایی‌های پدربزرگ خود مجبور می‌شوند تمامی اختلافات خانوادگی شان را حل کنند… در این فیلم مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، لاله مرزبان، فاطمه گودرزی، مریم امیرجلالی، محمود عزیزی، مهدی صبایی و نسیم فروغ و معصومه محمدپور به ایفای نقش پرداخته‌اند.

"کلیله و دمنه "

ساخته علیرضا توکلی بینا و زهرا بینا محصول سال 95 است که قرار است در گروه آزاد و تنها به شرط اکران در سئانس‌های صبح به روی پرده سینماها برود.

داستان این پویانمایی درباره دو شغال به نام‌های کلیله و دمنه است که با حوادث تلخ و شیرینی در جنگل روبرو می‌شوند. علاقه آنها وارد شدن به دربار شیر است. وقتی به آنجا می‌رسند، به ناچار نظاره‌گر عاقبت کارهای بد و خوب اطرافیان شیر مانند گرگ، کفتار و روباه می‌شوند و از حوادثی که برای آنها اتفاق می‌افتد کلیله و دمنه و بقیه حیوانات جنگل درس عبرت می‌گیرند.