سرویس سینمایی هنرآنلاین: کیارش اسدی‌زاده که پیش از این درگفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین از کلید زدن فیلم سومش در بهمن ماه سال گذشته خبر داده بود، اعلام کرد، نگارش فیلمنامه پس از بازنویسی چندباره به پایان رسیده و در حال حاضر منتظر دریافت پروانه ساخت است.

اسدی زاده افزود: فضای قصه "موج FM ردیف 48" به گونه‌ای است که بسیار با وسواس و دقت زیاد این کار را انجام دادم و الان منتظر هستم تا پروانه آن صادر شود و بعد به سراغ پیش تولید کار بروم.

کارگردان "گس" ادامه داد: تهیه کنندگی کار را خودم برعهده دارم چرا که احساس می کنم اینطور کار کردن نتیجه بهتری خواهد داشت و ترجیحم این است که خودم کار را بر عهده داشته باشم .

وی درباره حال و هوای فیلم و تفاوت آن با دو فیلم قبلی‌اش عنوان کرد: این فیلم نیز حال و هوای اجتماعی دارد، ولی به لحاظ فرم کاملا متفاوت خواهد بود. "موج FM ردیف 48" یک فیلم نقادانه اجتماعی و فضای آن با دو فیلم قبلی من متفاوت است. تمام قصه فیلم الزاما در یک استودیو روایت نمی‌شود، اما در چارچوب یک برنامه رادیویی ارائه می‌شود. این فیلم روایتگر افرادی است که بانیان یک برنامه رادیویی هستند و فاکتورهای سرگرم کننده‌ای برای مخاطب دارد.