به گزارش هنرآنلاین به نقل از ایسنا، حسین کلانی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در یادداشتی ضمن تمجید از مستند "صفر تا سکو"، همه علاقه‌مندان به ورزش را دعوت به تماشای این فیلم کرد.

آقای گل جام ملت‌های فوتبال آسیا در سال ۱۹۷۲ در این یادداشت اظهار کرده است:

"به دعوت عوامل محترم فیلم "صفر تا سکو"، روز چهارشنبه هفته گذشته موفق شدم این مستند جذاب را تماشا کنم. بسیار از فیلم لذت بردم. این فیلم خوش ساخت با موضوعی جذاب، بخشی از زحمات قهرمانان تاریخ ورزش ایران را که برای کسب موفقیت رنج‌های بسیاری تحمل کردند، نشان می‌دهد و موجب تقویت روحیه "امید" و "میل به پیروزی" در انسان می‌شود. نکته دیگر فیلم "صفر تا سکو"، نشان دادن تصویری از بانوان مستعد و توانمند ایرانی است که امروزه در عرصه پزشکی، ریاضیات، فیزیک، هنر، سینما، ورزش و ...با کمترین امکانات بهترین نتایج را کسب می‌کنند و برای سرزمین عزیزمان افتخار آفرین هستند.

آنچه که در مستند "صفر تا سکو" شاهد بودیم؛ قرار گرفتن "هنر" در کنار "ورزش" به عنوان دو عنصر کلیدی فرهنگ‌سازی در جامعه ما است و باز ثابت شد این دو عامل تأثیرگذار به بهترین نحو ممکن می‌توانند افتخارآفرینی خواهران منصوریان به عنوان نماینده‌ای از شیرزنان ایران را به نمایش بگذارند."

کلانی در پایان با تشکر از سحر مصیبی ‌(کارگردان)، طهورا ابوالقاسمی و مهتاب کرامتی (تهیه‌کنندگان) و منیژه حکمت (پخش‌کننده فیلم) برای نمایش دادن تصویری زیبا از افتخارآفرینی قهرمانان بانوی ایران زمین از مردم دعوت کرده است تا به تماشای مستند "صفر تا سکو" بنشیند.