سرویس سینمایی هنرآنلاین: رضا بنفشه‌خواه بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون مهمان غرفه هنرآنلاین در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات شد.

وی در در مورد فعالیت‌های جدید خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: برای یک سریال جدید صحبت‌هایی با من شده که فعلاً نتیجه آن قطعی نیست و باید ببینم بعد از ماه صفر چه اتفاقی می‌افتد.

این بازیگر پیشکسوت درباره عدم حضورش در تئاتر گفت: در تئاتر کار جدیدی انجام نداده‌ام و فقط می‌روم نمایش‌های روی صحنه را می‌بینم که به نظرم خیلی امیدوارکننده هستند.

رضا بنفشه‌خواه ارزیابی خود از وضعیت فعلی تئاتر کشور را این‌گونه بیان کرد: اوضاع تئاتر دارد بهتر می‌شود. تعداد سالن‌ها زیادتر شده و تماشاگرها از نمایش‌های روی صحنه استقبال می‌کنند. اخیراً محتوای نمایش‌ها هم خوب بوده و این امیدوارکننده است.

بازیگر صاحب نام عرصه تصویر و تئاتر به سؤالی درباره حضور چهره‌های سینمایی در تئاتر این‌گونه پاسخ داد: حضور چهره‌ها در تئاتر باعث تشویق دست‌اندرکاران حوزه تئاتر و سینما می‌شود که به تئاتر روی بیاورند و از طرفی تماشاگرهای بیشتری را هم برای تئاتر جذب می‌کند که فکر می‌کنم اتفاق مثبتی است و ضربه‌ای به تئاتر نمی‌زند.

رضا بنفشه‌خواه انتظارش از رسانه‌ها را هم این‌گونه عنوان کرد: از رسانه‌ها می‌خواهم حقیقت را بگویند. امروزه به خاطر به وجود آمدن شبکه‌های مجازی، رسالت رسانه‌های معتبر و رسمی سنگین‌تر شده و باید تلاش بیشتری انجام بدهند.

بنفشه‌خواه در پایان گفت: مردم را به خواندن کتاب تشویق می‌کنم و توصیه می‌کنم هم‌وطنانم تا جایی که می‌توانند کتاب، مجله و روزنامه بخوانند.