سرویس سینمایی هنرآنلاین: فیلم سینمایی "خانه دختر" به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی، نویسندگی پرویز شهبازی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته محصول سال ۱۳۹۳ است.

ماجرای فیلم درباره دو دختر دانشجوست که به دنبال کشف راز مرگ هم دانشگاهی خود، درست در روز پیش از مراسم عروسی‌اش هستند. در همین بین مرتضی قصد دارد خانه کوچکشان را زیر قیمت بفروشد تا زودتر از محله و نگاه سنگین مردمانش فرار کند.

داستان فیلم داستان پرپیچ و خمی است که مخاطب را تا انتها وادار می‌کند تا فیلم را دنبال کند و سرانجام دلیل مرگ دختر را کشف کند. فیلمی پرکشش که قطعاً اگر در زمان خود به روی پرده می‌رفت می‌توانست یکی از پرفروش‌های سال باشد. اما این اتفاق رخ نداد و "خانه دختر" پس از حضور در جشنواره فیلم فجر فرصت اکران نیافت و در زمره فیلم‌های توقیفی قرار گرفت. این ماجرا ادامه یافت تا در نهایت پس از گذشت سه سال و با تشکیل شورای بررسی آثار توقیفی شهرام شاه حسینی پذیرفت تا اصلاحیه‌های لازم را انجام دهد و بعد از آن پروانه نمایش دریافت کند.

حالا پروانه نمایش فیلم صادر شده و قرار است "خانه دختر" با تغییراتی که رویش انجام شده به زودی روی پرده سینماهای کشور برود.

حامد بهداد، نسیم ادبی، پگاه آهنگرانی، رؤیا تیموریان، بهناز جعفری، باران کوثری، محمدرضا هدایتی، بابک کریمی، رعنا آزادی‌ور، نادر فلاح، پردیس احمدیه، امیرعلی نبویان‌‌‌، مهدی خنجری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.