به گزارش هنرآنلاین، کانال عربی این شبکه که با پخش برنامههای مناسب و جذاب نمایشی طیف وسیعی از مخاطبان عرب زبان منطقه را جذب کرده است، سریال "نفس گرم" را برای اولین بار به عربی دوبله کرده و با آغاز ایام ماه محرم در جدول پخش قرار میدهد.

  مجموعه تلویزیونی "نفس گرم" که در سال 1394 از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی پخش شد، به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و با استفاده از دوبلورهای معروف به لهجه شامی دوبله شده است.

این سریال یک ملودرام اجتماعی است و داستان آن درباره زنی به نام ملیحه است با اعتقادات مذهبی عمیق. در مسیر داستانی سریال اتفاقاتی برای او رخ میدهد که به نوعی مسیر زندگی و اعتقادی اش را تحت‌الشعاع قرار میدهد... .

مرجانه گلچین، حامد کمیلی، محمود پاک‌نیت، رویا تیموریان، سیما تیرانداز، نیلوفر خوش‌خلق، مریم بوبانی، لیندا کیانی، لیندا کیانی، رحیم نوروزی، محمد عمرانی، رامین راستاد، فلور نظری، مهرداد ضیایی، آرش تاج و ‌کامران ملکی در این سریال به ایفای نقش پرداختهاند. 

فیلمنامه "نفس گرم" به قلم محمدمهدی عسگرپور و طلا معتضدی نوشته شده، تهیه کنندگی آن را سید محمودرضوی عهده داربوده، موسیقی این مجموعه ساخته کارن همایونفر و خواننده تیتراژ آن علی زند وکیلی است.

"نفس گرم" هم زمان با ایام عزاداری سید الشهدا(ع) در ماه محرم به روی آنتن خواهدرفت.