سرویس سینمایی هنرآنلاین: "پریناز" به کارگردانی بهرام بهرامیان پس از چند سال محرومیت و "ماه در جنگل " به کارگردانی سیامک شایقی از روز چهارشنبه روی پرده سینماها رفتند.

"ماه در جنگل "

"ماه در جنگل" ساخته سیامک شایقی در سال 94 است و داستان آقا محرم، جنگلبان کارکشته‌ جنگل‌های (زیرآب) مازندران را روایت می‌کند که توسط قاچاقچیان چوب به‌شدت مضروب شده و در بیمارستان بستری‌ است. یحیی پسر جوان آقا محرم، علیرغم آنکه تمایلی به ادامه‌ راه پدر نداشته، آقا محرم را با خود به کلبه‌ جنگلی می‌برد تا هم مراقبت از او را به عهده بگیرد و هم ناگزیر مراقبت از جنگل را، اما قاچاقچیان چوب اقدامات تخریبی‌شان را ادامه می‌دهند و یحیی پایداری‌اش را ... .

در این فیلم لادن مستوفی، آزیتا حاجیان، فربد فرهنگ، کیوان زند، مهسا طهماسبی، رزگار خاطری، آرمان سلطان‌زاده، علی عظیمی، مهتاج نجومی و کیانوش گرامی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

"پریناز "

"پریناز " دومین ساخته‌ بلند بهرام بهرامیان بعد از فیلم سینمایی "آل "، هفت سال بعد از ساخت، از چهارشنبه اول شهریور در گروه هنر و تجربه اکران شد.

"پریناز " به تهیه‌‌کنندگی محمد نجیبی محصول سال ۱۳۸۹ است و بابک کایدان فیلم‌نامه این فیلم را بر اساس قصه‌‌ای از بهرام بهرامیان به رشته تحریری درآورده است. فاطمه معتمدآریا، مصطفی زمانی، فرهاد آییش، طناز طباطبایی، مژگان بیات، شبنم قلی خانی، فرخ نعمتی، مائده طهماسبی، امیرحسین فتحی و... بازیگران این فیلم هستند و مریم ضیایی بازیگر خردسال فیلم است. در خلاصه‌ داستان فیلم آمده است: دختربچه‌ای مادر خود را ازدست‌داده و قرار است از سوی خانواده مادری‌ نگهداری شود، اما در خانواده جدید ماجراهای خارق‌العاده‌ای برای وی رخ می‌دهد که زندگی خانواده را با چالش‌هایی روبرو می‌کند.

همچنین دو فیلم "رگ خواب " ساخته حمید نعمت‌الله و "زیر سقف دودی " به کارگردانی پوران درخشنده همچنان به اکران خود ادامه داده و تا هشتم شهریورماه روی پرده سینماها خواهند بود.