به گزارش هنرآنلاین، بهناز جعفری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون همزمان با روز خبرنگار در خبرگزاری مهر حاضر شد و علاوه بر تبریک این روز به اصحاب رسانه با دلجویی از محمدصالح حجت الاسلامی درباره حاشیه‌های نشست سریال "زیر پای مادر" سخن گفت.

در این بازدید و نشست بهناز جعفری به خاطر اتفاقات پیش آمده در نشست سریال از حجت الاسلامی دلجویی کرد و گپ و گفت‌هایی پیرامون مشکلات و مسائل صنفی خبرنگاران، معضلات موجود برای این قشر و... شکل گرفت.

بهناز جعفری در این گفت وگو به ماجرای رخ داده و حواشی که برایش پیش آمده بود اشاره و بیان کرد: روزی که نشست سریال "زیر پای مادر" برگزار شده بود من آنقدر درگیر بودم که اصلاً قرار نبود در این نشست حضور پیدا کنم اما مدیر تولید از من خواست و درنهایت در شرایط بسیاری بدی خود را به نشست رساندم. در آن روز من حتی با تست گریم به نشست آمدم و در ترافیک هم گیر کرده بودم، از طرفی همان شب پرواز داشتم و همه اینها باعث شد تا موقعیتی شکل بگیرد که من از شرایط خوبی برخوردار نباشم.

وی با عذرخواهی از محمدصالح حجت الاسلامی به دلیل دیالوگ‌هایی که در نشست بینشان شکل گرفت، اظهار کرد: من در این مدت بارها خود را جای ایشان گذاشتم اما اکنون می‌خواهم مثل یک برادر آن حرف‌ها را نادیده بگیرند. دورانی که بعد از آن اتفاق برای من گذشت مثل یک برزخ بود و من به اندازه کافی ضرب و شتم‌های روحی دیده‌ام. افراد بسیار زیادی به صفحه اجتماعی من آمدند و ناسزا گفتند، افرادی که اصلاً وجود خارجی نداشتند و زمانی که وارد صفحه‌شان می‌شدم، می‌دیدم واقعیتی ندارند.

بازیگر سریال "زیر پای مادر" اضافه کرد: از طرف دیگر بار روانی خود اتفاق هم مدت‌ها بر دوشم بود ولی امروز بالاخره این بار از روی دوش من برداشته شد.