به گزارش هنرآنلاین، فیلم سینمایی "خانه دیگری" به کارگردانی بهنوش صادقی که هم اکنون در نوبت اکران عمومی قرار دارد، چهارشنبه ١١ مردادماه ساعت ٢٠ در بخش ملی جشنواره فیلم شهر و در پردیس ملت با حضور عوامل به نمایش درمی‌آید. 

لیلا زارع، پژمان بازغی، ناصر هاشمی، مهنوش صادقی، علیرضا جعفری، روشنک گرامی، متین ستوده، رابعه مدنی، پیمان یونسی، امیرجمشید صادقی و (با هنرمندی) گوهر خیراندیش بازیگران "خانه دیگری" هستند.

این فیلم به قلم مهنوش صادقی مضمونی اجتماعی دارد و روایتگر داستان پدری به نام حبیب ا... است که در سال‌های آخر عمر تصمیم گرفته به خانه آبا و اجدادی‌اش برگردد. او خانواده اکرم، از اقوام دورش را برای پرستاری و مراقبت از خود به این خانه دعوت کرده تا با او زندگی کنند. در این میان، خوشی‌ها و ناخوشی‌های این خانواده زندگی حبیب ا... و دختر و دامادش را تحت الشعاع قرار می‌دهد... .

عباس اکبری تهیه کنندگی "خانه دیگری" را برعهده داشته و دیگر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از طراح صحنه و لباس: مجید میرفخرایی، مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، تدوین: مستانه مهاجر، اشکان مهری،  صداگذار: مهرداد جلوخانی، موسیقی متن: جواد هاشمی، مدیا هاشمی، صدابردار: محمد شیوندی، طراح گریم: آرمین اسماعیلی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: پیام حنفی، مشاور رسانه ای: امین اعتمادی مجد، مدیر تولید: فرحناز حسینی، مدیر تدارکات: شهرام صمدی، مجری طرح: سیدفخرالدین مکی، منشی صحنه: ساناز هرندی، عکاس: محمدمهدی دلخواسته.