گروه سینما و تلویزیون هنرآنلاین: سید ابراهیم عامریان پرفروش‌ترین تهیه‌کننده سینمای 6 سال اخیر ایران، پس از اکران موفق و پرفروش «فسیل» در گفت‌‎وگو اختصاصی با هنرآنلاین خبر از برنامه‌ریزی برای ساخت «تگزاس» تا سری 5 داد. او در این گفت‌وگو از فعالیت‌های اخیر و برنامه‌ریزی‌های آینده کاری خود با هنرآنلاین صحبت کرد.
عامریان در خصوص فعالیت‌های اخیر خود گفت: هر چند یک سکانس از «مردعینکی» باقی است؛ اما در مراحل پایانی تدوین است. به تازگی فیلمبرداری «تگزاس3» به پایان رسیده و تدوینش شروع شده. «هفتاد سی» هم در مراحل پایانی فیلمبرداری است.
او ادامه داد: هر سه فیلم را برای جشنواره فجر معرفی کردیم و امیدواریم «مرد عینکی»؛ «تگزاس3» و «هفتاد سی» را به جشنواره برسانیم. در جشنواره‌ی فجر معمولا مخاطبان از فیلم‌های کمدی استقبال می‌کنند؛ اما اینکه تا به اینجا فیلم‌های کمدی موفق به دریافت سیمرغ نشده‌اند حرف دیگری است. ما معتقدیم می‌توانیم در چند سال آینده فیلم‌های کمدی‌ای بسازیم که توان رقابت با فیلم‌های برتر کمدی جهان را دارند. هر چند جنس شوخی در فیلم‌های ما متفاوت است.
تهیه‌کننده «تگزاس» خبر داد: برنامه‌ریزی کردیم «تگزاس» را تا سری 5 تولید کنیم و فیلم‌نامه آن در دست نگارش است. از آنجا که سری فیلم‌های «تگزاس» مجموعه بازیگران اصلی مشخصی دارد تغییرات زیادی در حوزه بازیگری اصلی نخواهیم داشت؛ هر چند از پذیرش بازیگران خوش‌آتیه و بااستعداد استقبال می‌کنیم. مطمئنیم در آینده «تگزاس»ها در اکران با استقبال مخاطب روبه‌رو خواهند شد.
عامریان در خصوص آینده‌ی کاری خود در حوزه غیرکمدی گفت: به ژانر کمدی علاقه‌دارم چون لبخند را به مردمم هدیه می‌دهد. تا زمانی که ژانر کمدی مردمم را شاد کند کمدی خواهم ساخت. با این وجود قصد ساخت فیلمی در ژانر وحشت را دارم. فیلمی که از جذب مخاطبش اطمینان دارم و می‌دانم آن‌هم پرمخاطب خواهد شد.
این تهیه‌کننده همچنین درباره امکان همکاری با تلویزیون گفت: ساخت سریال برای تلویزیون نیاز به زمان و تحمل فشار کاری زیاد دارد که با توجه به برنامه‌ریزی فعلی‌ام امکانش وجود ندارد.
عامریان فیلم در سال 402 فیلم‌های «نارگیل2» و «فسیل» را روی پرده برد و در اکران «فسیل» رکورد فروش تاریخ سینمای ایران را تا پایان آذر شکست. این تهیه‌کننده کم‌رقیب «مرد عینکی» را با کارگردانی کریم محمدامینی، «تگزاس3» با کاگردانی مسعود اطیابی و «هفتاد سی» را با کارگردانی اول بهرام افشار در دست تولید دارد.

گفتنی است به زودی گفتگوی تفصیلی این کارگردان با خبرنگار هنرآنلاین منتشر خواهد شد.