به گزارش هنرآنلاین، تیزر مستند «محرمانه دوحه»، تازه‌ترین محصول مرکز مستند سوره به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدحسن یادگاری همزمان با حضور در بخش نمایش‌های ویژه در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» منتشر شد.

این اثر که در زمره مستندهای گزارشی قرار می‌گیرد، مسایل پشت پرده و ناگفته‌هایی را از حضور تیم ملی فوتبال ایران و هوادارانش در جام جهانی ۲۰۲۲ روایت می‌کند و همچنین به نمایش و بازنمایی دسته‌های ضدهواداری و تاثیر اعتراضات و گسست‌های اجتماعی بر هواداران اشاره دارد.

مجید جلالی، هومن افاضلی، زهره هراتیان، پژمان راهبر، جواد خیابانی، پیمان یوسفی، سینا کلهر، محمدرضا قبادی و … از جمله گزارشگران، کارشناسان و مربیان سابق فوتبال، روزنامه‌نگاران ورزشی و … هستند که دیدگاه و نظرات خود را درباره آنچه در جام جهانی ۲۰۲۲ گذشته است، در «محرمانه دوحه» بیان کردند.

 

سایر عوامل این مستند عبارتند از مشاور کارگردان: مهدی مافی، فیلمبرداران قطر: علی امینیان، خسرو کشاورز و مهدی واقفی، فیلمبرداران ایران: محمدفواد وکیلی و محمد روزگاری، صدابردار: مهدی مسعودیان، تدوین: سید امیررضا حسینی و سیامک سازگار، صداگذاری: سید امیررضا حسینی، هماهنگی و تدارکات: مصطفی مردی، گرافیک: مهدی حاجی سلطانی، محصول مرکز مستند سوره.