به گزارش هنرآنلاین، پردیس تئاتر تهران طی روزهای پنجم و نهم آبان‌ماه میزبان دانش‌آموزان برگزیدگان دختر و پسر جشنواره‌ فرهنگی هنری با با عنوان «امید فردا» خواهد بود. در این جشنواره که هر ساله از سوی آموزش و پروش با هدف ایجاد روحیه همکاری و سنجش میزان مهارت‌های هنری دانش‌آموزان برگزار می شود، دانش آموزان برگزیده در دو گروه متفاوت پسران و دختران در کارگاههای هنری این جشنواره حضور یافتند.

کارگاه های این جشنواره  در پردیس تئاتر تهران، میزبان بخش‌هایی متفاوتی از جمله هنر نمایشی، نمایش عروسکی، نقالی نقد آثار ادبی، رسانه و فضای مجازی و همچنین بخش هنرهای آوایی،  بود. در این کارگاهها دانش‌آموزان ضمن به نمایش گذاشتن اجراهای خود در سالن‌های استاد نصیریان، زنده یاد استاد رشیدی و مشایخی با حضور مربی و استادان مرتبط،  به نقد و بررسی آثار یکدیگر پرداختند.

استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی هنری، در قالب برگزاری جشنواره‌های مختلف اقدامی مفید و موثر در راستای پُر کردن اوقات سالم فراغت برای دانش آموزان است.

با پایان کلاس‌های متنوع  دختران در روز جمعه ساعت 18 ، آن چیزی که بیش از هر چیزی توجه‌ها را به خود جلب می‌کند، همدلی، یکدلی و شور دانش‌آموزان از حضور در این جشنواره است. آن‌ها پس از خروج از هر کلاس با حس و حال خوب آموزه‌های خود از این کلاس‌ها را به دیگر دوستان‌شان توضیح می‌دهند و شاید این همان هدف اصلی این جشنواره باشد.

برگزاری کارگاه‌های این جشنواره ویژه پسران روز سه شنبه در پردیس تئاتر تهران برگزار می شود.