گروه سینما و تلویزیون«هنرآنلاین»: هنرمندان پیشکسوت بسیاری هستند که امروز از آن‌ها چندان یاد نمی‌شود در حالیکه آن‌ها برای پا گرفتن هنر سینما و تلویزیون این کشور، عمرشان را گذاشته‌اند. این دسته از هنرمندان دلشکسته شده‌اند و  نسبت به نادیده گرفته شدنشان اعتراض دارند. سیاوش طهمورث از بازیگران توانمند و پیشکسوت ایران، در اعتراض به نادیده گرفته شدن اساتید در گفتگو با هنرآنلاین گفت: من مورد تحریم یک عده‌ای قرار دارم اما باید بگویم که امکان دارد بتوانند من و بازی من را فراموش کنند اما من هنوز هم پیشنهادات کاری زیادی دارم اما خودم بنا به دلایلی نمی‌پذیرم.

وی گفت: در کلیتی که فقط سلبریتی‌ها وجود دارند، عده‌ای از هنرمندان قدیمی فراموش می‌شوند. گویی اکنون این گونه شده است که برخی ها بیشتر به فکر دیده شدن و پول درآوردن هستند و هنر ارزشی ندارد.

این بازیگر با اشاره به جشن‌ها و جشنواره‌های همچون دنیای تصویر بیان کرد: در برنامه‌ای مثل جشن حافظ دیگر هنرمندی نیست و بیشتر سالن را با افراد غیرمرتبط پر می‌کنند. چند درصد این افراد هنرمندند؟

وی تاکید کرد: متاسفانه هنرمندانی کنار گذاشته شده‌اند که عمرشان را در این حرفه گذاشته‌اند و متاسفانه جایشان را افراد تازه به دوران رسیده گرفته‌اند که تنها به فکر پول‌اند. زمانی که در جشن‌هایی مثل جشن حافظ و جشنواره‌ها اسمی از امثال من برده نمی‌شود و یادی از هم نمی‌شود، من چه چیزی دارم که بگویم.