به گزارش هنرآنلاین، نسرین باقری نسب و آراسته معظمی هنرمندان این نمایشگاه عکس هستند که بر روی پرتره کار کرده‌اند. هر دو هنرمند گرافیست‌های فارغ التحصیل دانشگاه سوره هستند و در سال‌های گذشته در مقام عکاس با جشنواره فیلم و تئاتر فجر همکاری داشته‌اند. این دو گرافیست در کنار عکاسی هنری؛ دستی در عکاسی خبری نیز دارند و با چند خبرگزاری داخلی همکاری دارند.

در بخشی از استیتمنت این نمایشگاه آمده است: «در این آثار هنرمندان سعی در به تصویر کشیدن احساس فراتر از چهره را داشته نقش‌های کاشی وغیره و یا حتی گاهی کلمات سایه بر چهره انداخته و سعی در معنا کردن احساسات آدمی دارد، چیزی فراتر از پوسته‌ی آدمیت،  گویی افکارشان بر چهره آشکار شده است، و چیزی برای پنهان کردن از چهره‌ها وجود ندارد. و اتفاق نو و و ایده‌ی تازه ای که در این آثار به چشم می‌خورد این است که هردو هنرمند عکاس مدل یکدیگربوده اند و برگزاری آثارشان درکنارهم ارتباط شگرفی بین مخاطب و هنرمند ایجاد کرده است که مدل وعکاس درهم تنیده شده و هرکدام برای دیگری آیینه ای است، ذات آثارهنری رسیدن به فراتر و دوردست‌هاست. باشد تا احساس هردو عکاس با حضور در عکس‌ها به ریشه‌ی خیال مخاطب نفوذ کند.

این نمایشگاه روز جمعه نیمه اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در مکان دائمی گالری رج واقع در خیابان بهشتی-خیابان پاکستان-کوچه حکیمی-پلاک چهار- واحد ۳ افتتاح خواهد شد. گفتنی است این نمایشگاه تا ۲۵ اردیبهشت ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ جز روزهای شانزدهم؛ بیست و دوم و بیست و سوم اردیبهشت رجوع کنند.