سرویس تجسمی هنرآنلاین: مانی غلامی که نمایشگاه نقاشی‌هایش با عنوان "پارتی تایم" در گالری هما برپاست به هنرآنلاین گفت: من کار با مداد رنگی را در دهه هفتاد شروع کردم و در سال 79 نمایشگاهی با تکنیک اکریلیک با موضوعات عکس خانوادگی و پرتره  در گالری الهه داشتم.

او ادامه داد: مداد رنگی امکاناتی را در کاراکترسازی و جزئیات به من می‌دهد، اما نکته‌ای که در به کارگیری این تکنیک اهمیت دارد آن است که باید به موضوع آثار بیاید و خوب در این مجموعه به نظرم بهترین تکنیک برای ارائه موضوع مورد نظرم بود.

این هنرمند نقاش گفت: من در سال 88 آثاری شبیه به همین نقاشی‌ها را با اکریلیک و در سایزهای بزرگ کار کردم  و در آن آثار هم در واقع این خصوصیاتی که در این نقاشی‌ها وجود دارد را می‌خواستم اما فضا به گونه‌ای اکسپرسیوتر و هیجانی‌تر شده بود.

غلامی گفت: نزدیک شدن به فضای رئالیستی و این خصوصیت مدادرنگی در دادن تنالیته‌هایی که می‌توان در آن مثلا غذای روی میز را به خوبی به تصویر کشید هم در انتخاب این تکنیک اهمیت داشت.

او اظهار داشت: من در این آثار به همه اشیاء و کاراکترها به یک میزان حساسیت نشان دادم و سعی داشتم کفش‌ها، گرتره‌ها و در کل فضا را به صورت یک کل رسم کنم.

این هنرمند نقاش گفت: در فضاهای اکشن  و غیر ایستا می‌طلبید که از هاشور استفاده کنم و این به حال هوای اصلی آثار نزدیک‌تر بود.

غلامی اظهار داشت: من سعی می‌کنم تجربه‌های رنگی خودم را در این آثار داشته باشم و اصولا پرینت‌هایی که از عکس‌ها می‌گرفتم سیاه و سفید بود و بیشتر برای من تجربه‌های رنگی مهم بود و از طرفی به تصویر کشیدن کاراکترها به درست‌ترین وجه.

نمایشگاه نقاشی‌های مانی غلامی با عنوان "پارتی تایم" تا 4 اردیبهشت‌ماه در گالری هما، واقع در خیابان کریم‌خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک 8، واحد یک برپاست.