سرویس تجسمی هنرآنلاین: بهمن رضایی نامقی هنرمند کاریکاتوریست که قرار است آثارش در گالری والی به نمایش در آید به هنرآنلاین گفت: در آثار این نمایشگاه سه موضوع را برای کار انتخاب کردم که به نوعی با هم مرتبط هستند.

او ادامه داد: مرگ، زندگی پس از مرگ و  و جهان قبر، موضوعاتی است که در این آثار به آن‌ها پرداخته‌ام و در کنار آثار مستقل خود در این نمایشگاه بر روی دیوار گالری می‌برم.

این هنرمند کاریکاتوریست گفت: این آثار همه متعلق به سال‌های اخیر است و کاریکاتورهای جدیدی محسوب می‌شوند که من 29 عدد از این آثار را برای نمایشگاه اخیر انتخاب کردم.

رضایی نامقی گفت: من در این آثار از تکنیک آبرنگ استفاده کردم و در برخی از آثار پیرامون آثار را با مرکب کشیده‌ام.

او اظهار داشت: من این رویه را از سال 73 شروع کردم و در مینیاتورهایی که موضوعیت آن‌ها فرش بود، من از این تکنیک استفاده کردم که دو نمایشگاه هم در گالری گلستان از این آثار به نمایش در آوردم.

این کاریکاتوریست گفت: در این تکنیک به دلیل این که خلق اثر بدون قلم‌گیری امکان‌پذیر است به نظر تفکر طناز آنها امکان بهتری برای نمایش به دست می‌آورد.

unnamed

نمایشگاه آبرنگ‌های طنز آمیز بهمن رضایی نامقی جمعه 18 فروردین در گالری والی افتتاح می‌شود و تا 29 فروردین‌ماه در میدان ونک، خیابان شهید خدامی ، پلاک 72 دایر است.