به گزارش هنرآنلاین، کارگاه گروهی نقاشی دیواری با عنوان "من درختم، توبهار" که با حضورجمعی از هنرمندان که با همراهی سازمان زیباسازی شهر تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسبت روز درختکاری و هم­سو با برنامه­ ها و رویدادهای کلان شهرداری تهران در استقبال از بهار سال 1396 و رویکرد شهرداری تهران به موضوع "تهران، شهر دوستدار کودک" در بوستان مریم برگزار می ­شود.

در این کارگاه 20هنرمند به همراه 25 نوجوان هنرمند، هر یک درخت خود را بر روی دیوارهای بوستان قلم می­زنند. هنرمندان شرکت کننده دراین رویداد با نظر و انتخاب شورای هنری نقاشی دیواری سازمان زیباسازی شهر تهران انتخاب شدند. آثار حاصل از این کارگاه دو قطعه نقاشی دیواری به مساحت 470 مترمربع و 280 مترمربع در اضلاع غربی و شرقی بوستان مریم خواهد بود.

این رویداد با حضور اکبر نیکانپور، محمد رضا فیروزه ای، رضا هدایت، محمد رضا قربانی اقدم، سیروس آقاخانی، کمال طباطبایی، پژمان رحیمی، کیوان عسگری، رضا عبدلی، عرفان شهیاد، مصطفی سلطانی، موحد بیرانوند، بنفشه احمدزاده،  مانلی منوچهری، ماهنی تذهیبی، نرگس دلاوری، نگین احتسابیان، سمیرا طیبا، ساره ارباب معروف و مینا غفاری.

این کارگاه گروهی در روزهای پنجشنبه و جمعه 19 و 20 اسفند 1395، از ساعت 10 تا 16 برگزار می­شود.