به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گالری فردا، "نقاشی‌های طبیعت" عنوان نمایشگاهی است که در آن رضا عمادی آثار خود را در آن به نمایش گذاشته است.

در این آثار که برگرفته از طبیعت است مشاهدات نقاش از دنیای واقعی و طبیعت بر روی بوم نقش بسته است .

رضا عمادی درباره این نمایشگاه می نویسدکه با نگاه به طبیعت شیفته سادگی آن می‌شوی و همین سادگیست که تو را به وجد می‌آورد ...

ساده باش چون دشت ،

ساده باش چون کوه ،

ساده باش چون دریا ،

و ساده باش چون آسمان بی کران با تمام عظمت و شکوهش ..."

رضا عمادی فعالیت هنری خود را از سال ١٣٧٧ در جمهوری ارمنستان نزد اساتیدی چون مرحوم مامیان ، داویدیان ، داوید میناسیان و چند استاد دیگر فراگرفت .

وی همچنین فراگیری نقاشی و طراحی در ایران را از سال ١٣٧٨ نزد اساتید برجسته ای چون مرحوم هانیبال الخاص ، بامداد رضوانیان ، ترانه صادقیان ، ناصر محمدی ، سیاوش مهویس  و سعید امدادیان آغاز کرد .

رضا عمادی درصحنه‌های هنری مختلف حضور داشته که از آن جمله می‌توان به نمایشگاه انفرادی گالری شفق در سال 1379 ، نمایشگاه گروهی گالری شفق در سال 1381، نمایشگاه انفرادی گالری جهان نما کاخ نیاوران در سال ١٣٨٢ ، نمایشگاه گروهی فرهنگسرای بهمن در سال  ١٣٨٣ ، نمایشگاه گروهی گالری کمال الدین بهزاد در سالهای  ١٣٨٥ و ١٣٩١ و نمایشگاه گروهی سلف پرتره گالری فردا در سال  ١٣٩٥ اشاره کرد.

این نمایشگاه از ششم  تا دوازدهم اسفند ماه در گالری فردا برپا شده است و علاقه مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 16 تا 20 به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی 6، پلاک دو واحد 2 مراجعه کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 86072602 تماس بگیرند.