به گزارش هنر آنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر هنرهای تجسمی، در حکم مجید ملانوروزی؛ مدیرکل هنرهای تجسمی برای انتصاب علی‌محمد زارع آمده است:

با توجه به سوابق و تجربه‌های ارزشمند جنابعالی در زمینه مدیریت هنری به عنوان سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران منصوب می‌شوید.

ملانوروزی در ادامه این حکم نوشته است: موزه هنرهای معاصر تهران به عنوان یکی از موزه‌های شاخص هنری جهان مستلزم تقویت جایگاه حرفه‌ای و هنری و پویایی مستمر است که امیدواریم با تلاش شما، تعامل با هنرمندان، فعالان هنری و همکاران آن مجموعه اهداف و برنامه‌های پیش رو محقق شود و در این مسئولیت موفق و موید باشید.

علی محمد زارع از سال 1392 تاکنون معاون دفتر هنرهای تجسمی است و پیش از آن نیز معاون دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری بوده است. زارع همچنین در سال‌های 1387 تا 1388 مدتی معاونت دفتر هنرهای تجسمی را برعهده داشت.

زارع

بنابر روال سال‌های پیش و دوره‌های قبلی که مدیرکل هنرهای تجسمی همزمان سرپرستی موزه هنرهای معاصر تهران را برعهده داشت، مجید ملانوروزی نیز از سال 1392 تاکنون مدیرکل هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران است که از این پس سرپرستی موزه را علی محمد زارع بر عهده دارد.