به گزارش هنر آنلاین به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، میشل دویلده، نمایشگاه گردان(کیوریتور) و مورخ هنری بلژیکی روز سه‌شنبه دوازدهم بهمن‌ماه  ساعت 17 با موضوع " هنر و فضاهای عمومی در جهان سیال " در موزه هنرهای معاصر تهران سخنرانی می کند.

بعد از دهه‌ی ۶۰ میلادی، هنرمندان مختلفی با خاستگاه‌های متفاوت، به خود جرات داده‌اند و به فضاهای عمومی شهرها پا گذاشته‌اند. میشل دویلده، نمایشگاه‌گردان (کیوریتور) و مورخ هنری ، یکی از کسانی است که از بیست‌سال گذشته تجارب فراوانی در برنامه‌ریزی، مدیریت و اجرای نمایشگاه‌ها و رویدادهای هنری در فضاهای شهری اندوخته‌است. او که دانش‌آموخته‌ی تاریخ هنر و باستان‌شناسی است و همچنین تحصیلات تکمیلی خود را در رشته‌ی مطالعات جنسیت و مطالعات پسااستعماری به پایان برده است، در‌حال‌حاضر، نمایشگاه‌گردان سه‌سالانه‌ی هنرمعاصر و معماری نروژ است.

میشل دویلده درسخنرانی‌ای با عنوان «هنر و فضای عمومی در جهان سیال» ضمن طرح پرسش‌هایی درباره‌ی رابطه‌ی هنر و مخاطب در عرصه‌های عمومی و فضاهای شهری، به ارائه‌ی نمونه‌هایی از تجارب برجسته‌ی خود و دیگران در برگزاری این‌گونه رویدادها در فضاهای شهری می‌پردازد.

حضور در این جلسه‌ی سخنرانی که به همت جامعه‌ی نیومدیا و کانون معماری و شهر موزه‌ هنرهای معاصرتهران برگزار می‌شود، برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.