سرویس تجسمی هنرآنلاین: بهرام کلهرنیا که قرار است طراحی‌هایش با عنوان "سهم شک" در گالری آ به نمایش در بیاید به هنرآنلاین گفت: آثار این نمایشگاه در ادامه طراحی‌های قبلی من است که پیش از این به نمایش در آمده بود و تفاوت آن در این است که طراحی‌ها کمی بیشتر به سمت روایت حال شخصی من حرکت کرده است.

وی ادامه داد: من زیاد اهل نمایشگاه گذاشتن نیستم و به سبب لطف و حمایت‌های که دوستان به من دارند تصمیم گرفتم 18 اثر خود را به نمایش دربیاورم. در این آثار سعی کردم کمی راه و روش‌های عملی و ذهنی خود را که در خلق اثر به کار می‌گرفتم و برایم مهم بود را بسط دهم.

این هنرمند گرافیست گفت: در این آثار رنگ مایه‌ها به عنوان ابزار کار، کلیشه‌هایی که در آثارم پنهان بودند را بهتر جلوه داده‌اند و به جهت این که این آثار کمی درون‌گراتر هستند شکل نهایی آن به تصاویری رسیده که می‌توانم بگویم کالبد افسانه‌ای پیدا کرده‌اند.

کلهرنیا گفت: به سبب عادتی که در طراحی دارم و به دلیل کالبد اسطوره‌ای که در این آثار به وجود آمده است ما در هر اثر در واقع چند تابلو را مشاهده می‌کنیم  که عناصر فراوانی را در خود جای داده‌اند که وابستگی فراوانی به ادبیات و نمادهای اسطوره‌ای دارد که در واقع همه این‌ها از نگاه من بوده است.

وی اظهار داشت: این آثار  به گونه‌ای است که در عرصه طراحی به لحاظ قطع و شکل اجرا ، ظاهری متفاوت دارد و این مجموعه در قطع ۱۰۰ در ۷۰ روی مقوا اجرا شده است.

نمایشگاه "سهم شک" از جمعه ۱ تا ۲۲ بهمن ماه در گالری "آ" واقع در خیابان کریم‌خان زند، خیابان عضدی (آبان جنوبی) کوچه ارشد، شماره ۷ برپاست.