سرویس تجسمی هنرآنلاین: ستاره حسینی که قرار است از جمعه 17 دی ماه آثار خود را در قالب نمایشگاهی تحت عنوان "تا این سو" در گالری ویستا به نمایش بگذارد در خصوص برپایی نمایشگاه خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: کارهای پیشین من به لحاظ موضوعی و عناصر به کارگرفته شده، شکل تعلیق‌گونه داشت اما در این مجموعه جدید یک سری عناصر تازه نظیر چاپ سنگی و عناصر تصویری کشورهای دیگر را وارد کارهای خود کردم.

او با  تاکید براهمیت جنبه‌های فرهنگی سرزمین‌های مختلف در مجموعه آثار این  نمایشگاه، ادامه داد: قصد من از برپایی این نمایشگاه این است که از چیدن این عناصر کنار هم به فضای تازه‌تری برسم تا داد و ستد موجود میان عناصر تصویری و فرهنگ‌ها با هم و نیز تاثیر آنها بر یکدیگر را به نمایش بگذارم.

این هنرمند با اشاره به تکنیک کار خود، افزود: همانطور که اشاره کردم در این مجموعه از آثار خود از یک سری از چاپ‌های سنگی استفاده کردم چون اساسا در کارهای خود به نقش تاکید زیادی دارم، این نمایشگاه هم در واقع چند رسانه‌ای است؛ بخش عمده‌ای از آثار این نمایشگاه نقاشی هستند اما در کنار آن یک ویدئو آرت هم وجود دارد که در این ویدئو نیز همان اتفاقی که در مجموعه نقاشی‌ها می افتد را شاهد خواهیم بود.

حسینی خاطرنشان کرد: به طور کلی در این نمایشگاه مجموعه‌ای از عکس، حجم، نقاشی و چیدمان در ابعاد مختلف به نمایش گذاشته می شود. 

 نمایشگاه "تا این سو" جمعه 17 دی ماه از ساعت 16 تا 20 در گالری ویستا به نشانی خیابان مطهری(تخت طاووس)خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک 11 افتتاح می شود و تا 27 دی ماه هر روز  از ساعت 16 تا 20 پذیرای علاقمندان خواهد بود.