سرویس تجسمی هنرآنلاین: این رویداد هنری از عکاسان بین‌المللی دعوت به عمل می‌آورد جهت پیشبرد خلاقیت فردی، اجتماعی و سیاسی در مسائل روز به رقابت بپردازند. موضوع این دوره از رقابت "تضاد و تعارض" است، بدین گونه که تقابل مسائل اجتماعی و سیاسی مردم  با تاثیرات پیش‌بینی نشده آن بر شخصیت و رفتار انسانها سوژه عکاسان خواهد بود.

کارهای مجموعه‌ای و تک فریم به صورت آنالوگ، دیجیتال، مدل کامپیوتری، نرم‌افزاری، دیجیتالی دستی، پولاروید و یا عکس‌های گرفته شده با مویایل یا هر وسیله ی دیگری امکان حضور در این مسابقه را دارند. آثار ارسالی می‌بایست به صورت توصیفی و مربوط به ده سال اخیر باشند.

داوطلبین می‌توانند هم به صورت گروهی و هم به صورت انفرادی در این رقابت شرکت کنند. هزینه شرکت در مسابقه برای تک اثر 20 یورو و در بخش مجموعه عکس ( شامل 10 عکس) 50 یورو است.

هیئت داوران پس از بررسی آثار به بهترین پروژه 2500 یورو، بهترین پروژه اجرایی 1500 یورو و به بهترین کار تکی مبلغ 1000 یورو به عنوان جایزه اهدا می‌کنند. ضمنا تصاویر آثار برگزیده نیز در کاتالوگ مسابقه منتشر خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار حداکثر تا تاریخ 28 فوریه 2017 (10 اسفندماه سال جاری) به سایت http://www.celesteprize.com/InConflict2017/ مراجعه کنند.