سرویس تجسمی هنر آنلاین: نخستین شماره از فصلنامه عکس هفت جاده با رویکری زیباشناسانه به منظور ایجاد پلی ارتباطی بین عکاسی هنری و سفر با تصاویری از عکاسان این حوزه منتشر شد.

مدیر مسئولی این فصلنامه را آرشین بختیاری و سردبیری آن را پریسا رقمی به عهده دارند.  مدیریت هنری این فصلنامه با سیوا شهباز  است و جلال امیری شکیبا به عنوان جانشین مدیر مسئول با "هفت جاده" همکاری می کند.

 این فصلنامه با ایجاد فضایی متفاوت و نگاهی پرونده‌ای، ایران را از دریچه دوربین عکاسان به گونه‌ای دیگر به مخاطبان و علاقمندان نشان داده است. در شماره اول فصلنامه هفت جاده  عکس‌هایی از الناز امینی، یاسر فتاح ، احمد آق، حمید صادقی، سهیل زند آذر، سیامک سلطان‌پناه، سبا نعمتی، نیوشا رضایی، مجید فیروزی، میثم دادخواه، انوش علی اصغری، داریوش محمد خانی، صادق سوری، حبیب بیگدلو، احمد رضا نیک آذر، مجید حجتی، پریسا فهمی، حسین تهوری، آزاده بشارتی، آریز قادری، هادی پناهی اصل، محمد نظری، مریم وحدتی، مصطفی خمسه و سارا آقاسی به چاپ رسیده است.

IMG_3571

 فصلنامه هفت جاده در 250 صفحه تمام گلاسه و با قیمت 25 هزار تومان در فروشگاههای فرهنگیبه فروش می‌رسد. عکس روی جلد شماره نخست متعلق به داریوش محمدخوانی است و طراحی لوگو این فصلنامه نیز به عهده فرشاد آل‌خمیس بوده است.