به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گالری فردا، این گالری از  جمعه 26 آذر ماه  میزبان نمایشگاه انفرادی نادر بیات است که آثار خود را در نمایشگاهی به نام خوشه چین به نمایش در خواهد آورد.

بیات که پیش از این چندین نمایشگاه انفرادی موفق برپا کرده است این بار مجموعه ای از آثار خود را برای عرضه به گالری فردا آورده است که شامل پرتره‌ها و آثار مجموعه خوشه چین که روایت تصویری است از تاریخ ایران می‌شود.

در این نمایشگاه بیات سعی کرده است آثار خود را بر مبنای سیری از تاریخ گذشته و باستانی ایران و نیز تطبیق و روال آن به امروز برساند.

 وی در این مجموعه آثاری روی دیوار برده است که روح جستجوگرش در تاریخ و شخصیت‌های مهمی که در این وجه از  ایرانمان  تأثیر داشته‌اند را به تصویر بکشد.

در بخش دیگر این نمایشگاه بیات با تکنیک پاستل و با برداشتی ساده چهره هنرمندان و شخصیت‌های مهم ایران را به تصویر کشیده است. این بخش از مجموعه را چهره افردی چون همایون شجریان، حسن کسایی، قیصر امین پور، کمال الملک، خسرو شکیبایی، علی نصیریان، عزت الله انتظامی، نادر بیات، ملک الشعرای بهار، جلیل ضیاپور، آیدین آغداشلو و ... تشکیل داده است.

نمایشگاه خوشه چین از 26 آذرماه تا دوم دیماه در گالری فردا برپا می‌شود و علاقه مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 16 تا 20 به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی 6، پلاک دو واحد 2 مراجعه کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 86072602 تماس بگیرند.  افتتاحیه این نمایشگاه 26 آبانماه از ساعت 16 تا 20 خواهد بود.