سرویس تجسمی هنرآنلاین: 1001 بشقاب که با گردآوری آزاد شولی در گالری شیرین جریان داشت به دلیل استقبال علاقمندان به هنرهای تجسمی تا نهم آذر ماه تمدید شد.

این نمایشگاه که آثار 250 هنرمند در آن به نمایش در آمده اولین نمایشگاه از این آثار است که در گالری شیرین برپا شده و قرار است  بعد از این در گالری های اعتماد ، هما و آریا به نمایش در بیاید.

هنرمندانی که در اولین نمایشگاه این پروژه شرکت کردند از هنرمندان فعال در رشته‌های مختلف هنری از جمله نقاشی، مجسمه‌سازی، عکاسی، سرامیک، گرافیک، خوشنویسی و... بودند. همچنین بازیگران، کارگردانان، مستندسازان و چهره‌پردازانی که تا حدودی با کار طراحی و نقاشی آشنا بودند در این پروژه حاضر هستند.

پرویز تناولی، سیدمحمد بهشتی، رضا بانگیز، داود رشیدی، سعید شهلاپور، مهدی حسینی، بهرام عظیمی، عباس اکبری، بهرام زند، امیرعباس انوش‌فر، هادی هزاوه‌ای، ابراهیم حقیقی، مرضیه برومند، احترام برومند، عبدالله اسکندری، سیما تیرانداز و امیرحسین صدیق از جمله هنرمندان شناخته‌شده‌ای هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

سود حاصل از این نمایشگاه به مرکز طبی کودکان که جنب بیمارستان امام خمینی (ره) واقع شده است، اهدا می‌شود.

نمایشگاه "هزار و یک بشقاب زیر لعابی" تا 9 آذر در گالری «شیرین» به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، خیابان سیزدهم، شماره ۵ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.