به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران؛ پنجمین دوسالانه مجسمه‌های شهری تهران در چهار بخش؛ رقابتی، مدعوین، یاد و مروری بر چهار دوره دوسالانه‌های شهری، فردا سه‌شنبه ۱۸ آبان ماه در موسسه فرهنگی هنری صبا فرهنگستان هنر گشایش می‌یابد.

در این دوره ۸۱ اثر در بخش اصلی و رقابتی دوسالانه پنجم که از سوی هیات انتخاب این رویداد هنری، متشکل از مرتضی نعمت‌الهی، کوروش گلناری، عباس اکبری، سهند حسامیان و هلیا دارابی ارزیابی شده است، به نمایش در خواهد آمد.

همچنین در بخش مدعوین آثاری از هنرمندان پیشکسوت و شناخته شده مجسمه‌سازی کشور در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت و در بخش «یاد» آثاری از مجسمه‌سازان فقید کشور در معرض دید هنردوستان قرار خواهد گرفت. بخش مروری بر آثار چهار دوره گذشته دوسالانه مجسمه شهری از دیگر بخش‌های این رویداد هنری است که از ۱۸ آبان تا ۵ دی‌ماه در نگارخانه خیال موسسه فرهنگی هنری صبا میزبان علاقمندان به هنر است.

لازم به یادآوری است، پنجمین دوسالانه مجسمه‌های شهری تهران به دبیری سید مجتبی موسوی روز ۱۸ آبان ماه از ساعت ۱۷:۳۰ در موسسه صبا فرهنگستان هنر افتتاح می‌شود.