سرویس تجسمی هنرآنلاین: عیسی جباری که قرار است آثارش از جمعه هفتم آبان‌ماه در گالری الهه به نمایش درآید به هنر‌آنلاین گفت: در این مجموعه که "زیر پوست پاپ" نام دارد سیزده اثر در سایز بزرگ و تعدادی کار کوچک ارائه کردهام که طی سه سال خلق شده و همگی فیگوراتیو هستند.

وی ادامه داد: این فیگورها در یک بیان چند لهجه‌ای شکل گرفته و مترصد از بیان و ساختار به خصوصی در طراحی فیگور نیستند.

 

این هنرمند تجسمی گفت: این فیگورها حاصل دغدغه چند سال اخیر من است و در آن به دنبال کشف تاثیر تبلیغات و صنعت خشن در جامعه و استانداردهایی همچون نگاه سرمایه‌داری به مقوله مصرف در جوامع پست مدرن و نحوه مصرف در این جوامع و نقش زن و پروپاگاندا بر این تاثیرات بودم.

جباری افزود: علیرغم این که این نقاشی‌ها درونمایه‌ای انتقادی دارند اما به راحتی قابل کشف و درک نیستند چرا که ما با رنگ‌هایی پویا مواجهیم. این رنگ‌ها در پی هم نیامده‌اند و با ایجاد فاصله میان رنگ‌ها سعی کرده‌ام این شکل اعتراضی در ظاهر بر ملا نشود و وابسته به چینش رنگ باشد و در زیر لایه‌های اثر نمود پیدا کند.

وی اظهار داشت: این اتفاق در نحوه رنگ‌گذاری آثار ملموس است، چرا که من معتقدم هنر نباید به عنوان یک رسانه در زمینه‌های معاصر اجتماعی از دیگر رسانه‌ها عقب بیافتد اما نوع پرداخت باید با مدیوم و رسانه هم‌خوانی داشته باشد و من با کشیدن شکل و پاشیدن رنگ سعی کرده‌ام که مفهوم مدنظرم را منتقل کنم.

 

این هنرمند نقاش گفت: این آثار تمامی رنگ روغن و اکریلیک روی بوم هستند و از سویی در این آثار به خصوص در عکس‌هایی از آثار نمایشگاه به نمایش در آمده ایهام کولاژ وجود دارد.

نمایشگاه "زیر پوست پاپ" هفتم آبان ماه در گالری الهه افتتاح می‌شود و تا 17 آبان‌ماه در خیابان آفریقا، انتهای خیابان گلفام، سمت راست، بن بست امینی، پلاک 3 میزبان علاقمندان است.